Hallo iedereen, na laatst een Xbox 360 Elite gekocht te hebben liep ik tegen dit probleem aan: Ik moet moest iets kiezen met PAL-50 en PAL-60, en als ik PAL-50 zou kiezen zou ik niet alle games kunnen spelen, ik kies dus PAL-60 alleen dan krijg ik een groen/wit flikkerend scherm en daarna gaat het weer terug op de normale PAL-50 instelling. Wat betekent PAL eigenlijk? En hoe gaat het lukken om op mijn Phillips Cineos CRT de PAL-60 instelling werkend te krijgen? Met Google werd ik ook niet echt wijzer, ik vond alleen dit waar gezegd word dat dit wellicht helpt.
Hallo iedereen, na laatst een Xbox 360 Elite gekocht te hebben liep ik tegen dit probleem aan: Ik moet moest iets kiezen met PAL-50 en PAL-60, en als ik PAL-50 zou kiezen zou ik niet alle games kunnen spelen, ik kies dus PAL-60 alleen dan krijg ik een groen/wit flikkerend scherm en daarna gaat het weer terug op de normale PAL-50 instelling. Wat betekent PAL eigenlijk?
En hoe gaat het lukken om op mijn Phillips Cineos CRT de PAL-60 instelling werkend te krijgen? Met Google werd ik ook niet echt wijzer, ik vond alleen dit waar gezegd word dat dit wellicht helpt.
Bewerkt: door Casss