June 10, 201015 yr Hey , Bij het spel BMW M3 Challange daar heb ik een probleem? kijk dit is het probleem die stokjes zijn er niet: Mvg, Max
June 10, 201015 yr mischien als je sommige instellingen hoger zet qua grafisch gebied bij fsx moet dit ook wil je een slurf en die shizzle hebben
June 11, 201015 yr die tellers werken wss sowieso niet, om ze werkend te krijgen zul je de .gmt van de cockpit aan moeten passen, die waarschijnlijk gelocked is.
June 11, 201015 yr Tellers werken normaal wel. Heb je 'm legaal? Ik vind het knap als de topicstarter het illegaal heeft. Het is gewoon gratis te downloaden van de website van BMW
June 11, 201015 yr Author Ja.. http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/m3coupe/2007/experience/game/content.html /\ gratis download baar. maar kan iemand me dan helpen met die tellertjes?
June 11, 201015 yr Heb je alles al op zijn hoogst gezet? Hier verschijnen ze wel, maar niet op laag. (Shader = DirectX9, niet 8 of 7)
June 11, 201015 yr Tellers werken normaal wel. Heb je 'm legaal? Ik vind het knap als de topicstarter het illegaal heeft. Het is gewoon gratis te downloaden van de website van BMW Woops, my bad. Ik dacht dat het om een ander spel ging dat wel betalend is.
Hey ,
Bij het spel BMW M3 Challange daar heb ik een probleem?
kijk dit is het probleem die stokjes zijn er niet:
Mvg, Max