Nieuws | 11 juni 2010 - Rockstar heeft laten weten dat PC-gamers voorlopig niet hoeven te wachten op de komst van Red Dead Redemption op hun platform. Op het “News Wire” laat het bedrijf weten dat er op dit moment geen plannen zijn om de titel naar de PC te brengen. De uitspraak volgde na een vraag van een bezoeker. Momenteel dus nog geen plannen, al is een PC-versie alles behalve uitgesloten. Gezien Rockstar zijn titels wel vaker op een later tijdstip naar de PC brengt is de hoop nog niet vervlogen.
Red Dead Redemption is het vervolg op het in 2004 verschenen Red Dead Revolver. De game speelt zich af in het Wilde Westen rond het einde van de 19e eeuw. In deze tijden maken de meedogenloze en chaotische prairievlakten langzaam ruim baan voor de steeds groter wordende regering en de opkomst van de Industriële Revolutie.
Bron: Inside Gamer
een probleem, ik kan het nergens bij rockstar vinden, heeft iemand het wel gevonden? anders is het fake, wat ik niet verwacht van die site.
Mocht het wel waar zijn, zou ik het jammer vinden, maar denk ik wel dat er nog hoop is.