Jump to content
Geplaatst:
comment_1671520

Imperial Glory

Ontwikkelaar Pyro Studios

Uitgever Eidos Interactive

Genre Real-Time Strategie

Platforms PC

Aantal spelers Kan online

Release Al uit

Demo Ja

Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=D1tgFBAAgqY&translated=1

Gameplay

Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Ik heb niet zo'n goede pc, en dus vind ik dit spel wel leuk :7

Bewerkt: door Dakendak

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1671556

Je hebt er lekker veel over te vertellen, en het plaatje doet het niet eens. :puh: Nouja, ik heb het spel hier ook liggen . 't Is best een grappig, maar moeilijk spel. Een begin opbouwen lukt me wel, maar uiteindelijk koloniseren de andere landen zo snel dat ik het niet meer bij kan houden. :(

Geplaatst:
comment_1672051

Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war.

Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem...

Bewerkt: door S-te-Fan

Geplaatst:
comment_1674547

Echt wel, Imperial Glory was er veel eerder dan die twee Total War games, dus het is overduidelijk een voorloper.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1675135

Als je het spel hebt, zie je dat er veel in Napoleon en Empire Total war zit, wat ook al in IG zat. Er is wel degelijk van afgekeken, en IG is duidelijk de voorloper.

Geplaatst:
comment_1676015

Als je het spel hebt, zie je dat er veel in Napoleon en Empire Total war zit, wat ook al in IG zat. Er is wel degelijk van afgekeken, en IG is duidelijk de voorloper.

Total War bestaat al sinds 1999. En ze waren al begonnen met ETW toen IG nog niet was aangekondigd. Het spel gaat over het zelfde tijd perk en ze hebben allbei het meeste interessantste eruit willen halen. Geen wonder dat ze dan op elkaar lijken he?

Bewerkt: door S-te-Fan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1679866

Total War bestaat al sinds 1999. En ze waren al begonnen met ETW toen IG nog niet was aangekondigd. Het spel gaat over het zelfde tijd perk en ze hebben allbei het meeste interessantste eruit willen halen. Geen wonder dat ze dan op elkaar lijken he?

Release date ETW: 3 March 2009

Release date IG: 17 Mei 2005

Geplaatst:
comment_1684183

Ziet er leuk uit. In de vakantie speel ik altijd Rome Total War. Waar kun je dit spel kopen.

Tip: Zet meer plaatjes uit het spel in de Hoofdpost. Of filmpjes, want wordt niet echt aantrekkelijk van.

Geplaatst:
comment_1688035

Ik heb mijn versie een aantal jaar geleden gekocht voor 5 euro bij de Free Record Shop. Ik denk dat je maar even bij een paar internetwinkels moet kijken, want de kans dat je hem nu nog in de gewone winkels vind is tamelijk klein.

Edit: Via de officiële site staan wat linkjes naar sites waar je hem kunt kopen.

Bewerkt: door Basssss

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1705535

Release date ETW: 3 March 2009

Release date IG: 17 Mei 2005

Ze zijn begonnen met ETW in 2004...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1705538

So what, dan is CoD een kopie van MoH, Midnight Club van Need for Speed, jij van je pa,... Zit toch niet te zeiken over kopieën, en speel jij maar jouw eigen Total War...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.