Geplaatst: 12 juni 201014 jaren comment_1671667 Hi, dit is mijn repair command het repareert alleen het vuur enz maar niet de body kit weet iemand hoe ik doe command erby zet dat myn body kit ook s gerepareert public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(strcmp("/rv", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); } return 1; } Help? -Recromancer
Geplaatst: 24 juni 201014 jaren comment_1678763 Dat zijn warnings in principe zou het script nu werken maar goed ik zal het wel even aanpassen. EDIT: Aangepast: download, ik heb de .pwn geupload zodat de indentatie bewaard blijft want op pastebin is dit niet. Bewerkt: 24 juni 201014 jaren door megadreams
Geplaatst: 24 juni 201014 jaren Auteur comment_1678791 Dat zijn warnings in principe zou het script nu werken maar goed ik zal het wel even aanpassen. EDIT: Aangepast: download, ik heb de .pwn geupload zodat de indentatie bewaard blijft want op pastebin is dit niet. dankje wel deze werkt
Hi,
dit is mijn repair command
het repareert alleen het vuur enz
maar niet de body kit
weet iemand hoe ik doe command erby zet dat myn body kit ook s gerepareert
Help?
-Recromancer