Jump to content

Cabyon's Vlaggen Pack


Cabyon

Recommended Posts

e064w9.jpg

Wat houdt het in?

Vlaggen van alle landen in HQ die je kunt gebruiken in je werk.

Waar kan ik het downloaden?

Hier.

Preview

s2hf1w.jpg

Dit artikel mag na het downloaden noch verspreden worden en/of onder een andere naam worden uitgebracht. Cabyon

Met dank aan Kloep

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk pakket, maar staan de vlaggen in Vector?

I beg your pardon, wat bedoel je? :)

Of dit vergroot en/of uitgerekt kan worden, denk ik. Vector(vormen) kun je namelijk blijven vergroten zonder dat daarbij kwaliteit verloren gaat. Als iets niet vector is en je vergroot het, dan krijg je op een gegeven moment pixels en kartelranden te zien. Vrijwel alles wat in je Photoshop maakt is naderhand niet rekbaar zonder dat je dat merkt in de kwaliteit van de afbeelding (tenzij het een minuscule wijziging is).

Maar een leuke set hoor Cabyon, mooie glossy stijl. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk pakket, maar staan de vlaggen in Vector?

I beg your pardon, wat bedoel je? :)

Of dit vergroot en/of uitgerekt kan worden, denk ik. Vector(vormen) kun je namelijk blijven vergroten zonder dat daarbij kwaliteit verloren gaat. Als iets niet vector is en je vergroot het, dan krijg je op een gegeven moment pixels en kartelranden te zien. Vrijwel alles wat in je Photoshop maakt is naderhand niet rekbaar zonder dat je dat merkt in de kwaliteit van de afbeelding (tenzij het een minuscule wijziging is).

Maar een leuke set hoor Cabyon, mooie glossy stijl. :tu:

Ja, dat is de zeer simpele uitleg van Vector. Ik zou het gewoon tof vinden mocht je die vlaggen in alle formaten perfect kon gebruiken.

Ondanks, zeer mooie vlaggen :tu: zoals Mathijs zegt, de glossy look is leuk en moderen.

Edit: de vlaggen zijn helaas in png :(

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ze eventueel importeren in Illustrator en proberen om Actief Overtrekken (Live Trace) te gebruiken. Al denk ik dat je dan wel even bezig bent met de settings om je gewenste resultaat te bereiken.

De vlaggen zien er wel mooi uit, maar zijn eigenlijk echt wel klein. Vectors zouden inderdaad handiger zijn geweest.

Desondanks mooi pakket, misschien handig voor een forum of zo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...