Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Punk-winkel

Weet er iemand een punk-winkel (kleren) in de buurt van Antwerpen/Lokeren/Dendermonde zijn? Alvast bedankt :)

Featured Replies

In Aalst zijn een aantal winkels die vooral kleren verkopen voor jeugdculturen. Niet enkel Punk, maar misschien vind je er iets.

Antwerpen : Fish & Chips, Rings & Things, fans, Cotton Club.

Ga gewoon eens kijken in de Kammestraat.

• Author

Ik zag juist op het internet Fans staan (Antwerpen, ook in de Kammestraat). Is die goed?

@.Senne: Ik ga er zeker een kijkje nemen!

Ik zag juist op het internet Fans staan (Antwerpen, ook in de Kammestraat). Is die goed?

@.Senne: Ik ga er zeker een kijkje nemen!

Ach als je nou even men dingetje had gelezen, had je gezien dat ik die had opgenoemd.

• Author

Sorry, had erover gekeken. Stond ook middenin in lange namen...

In Sint-Niklaas is een klein winkeltje dat bandshirts verkoopt... In de Reynaert galerij. (Overdekte verbinding tussen markt en stationstraat.)

Edited by jvj

In Sint-Niklaas is een klein winkeltje dat bandshirts verkoopt... In de Reynaert galerij. (Overdekte verbinding tussen markt en stationstraat.)

Of voor band Shirts en stuff kan je ook altyd eens in de Fnac binnenwippen.

• Author

Oh, ik wil btw niet echt band-shirts, maar leuke kleren :). Maar bedankt voor de tip! (Ik bestel Band-shirts via Large)

Ik leef in Aalst :puh:

Tot mijn weten ken ik een straatje waar ze kleren voor skaters, reggae-gasten en dergelijke verkopen. Misschien ook in de winkel op de Grote Markt (naast de Spar, naam vergeten :puh:)

Oh, ik wil btw niet echt band-shirts, maar leuke kleren :). Maar bedankt voor de tip! (Ik bestel Band-shirts via Large)

Ik vind Large echt slecht. Ze hebben weinig variatie, ze bieden altijd maar dezelfde kleren aan van die commerciële bands. :N Ik vind er bijna niks origineels tussenstaan.

En hun bonuspunten systemen trekken ook op geen zak, je moet misschien 1000€ investeren voor je iets van 10€ gratis krijgt. :bonk:

Edited by jvj

• 2 weeks later...
  • Author

Ik vind Large echt slecht. Ze hebben weinig variatie, ze bieden altijd maar dezelfde kleren aan van die commerciële bands. :N Ik vind er bijna niks origineels tussenstaan.

En hun bonuspunten systemen trekken ook op geen zak, je moet misschien 1000€ investeren voor je iets van 10€ gratis krijgt. :bonk:

Ja, het zijn alleen de grote bands die erin komen te staan. Deze keer is het aanbod redelijk serieus veranderd, maar ik wou gewone kleren, niet elke keer de naam van een abnd erop. Bij wie bestel/koop jij je T-Shirts dan?

Ja, het zijn alleen de grote bands die erin komen te staan. Deze keer is het aanbod redelijk serieus veranderd, maar ik wou gewone kleren, niet elke keer de naam van een abnd erop. Bij wie bestel/koop jij je T-Shirts dan?

Ik bestel niet echt meer t-shirts. Maar vroeger bestelde ik ook via Large.

Deze website vind ik persoonlijk niet slecht: http://machetemfg.com/

Maar dan moeten je kleren wel helemaal uit Amerika komen.

• Author

Spijtig, echt pracht t-shirts...