Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een mod waarmee je camera verplaatst word naar de binnekant van de auto(waar je dus achter het stuur zit zeg maar.).

Wie iemand zo een mod? geef het dan aan mij! :D .

Oja en ik weet niet waar dit topic moet dus misschien kan het verplaatst worden als het ergens anders moet staan.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is geen specifieke mod, maar het is mogelijk met Camhack. Lees de readme maar eens door en dan kom je er hopelijk wel uit. ;)

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Er is geen specifieke mod, maar het is mogelijk met Camhack. Lees de readme maar eens door en dan kom je er hopelijk wel uit. ;)

Als ik het wel runnen dan staat er een error dat er een onderdeel mist maar er zit er geen meer bij.

Geplaatst:

Hij mistte een dx8vb(ofzoiets) bestand en die heb ik nu en start hij wel op maar als hij op start dan reageert hij niet en als ik dan met mijn muis erop kom dan komt er zo een laad cirkeltje van vista.

en daarna krijg ik bericht dat het programma niet meer reageert :S .

Dat heb ik ook. Als Administrator uitvoeren hielp bij mij niet, maar bij jou misschien wel.

Al in het begin geprobeert omdat dat meestal de reden is waarom iets niet werkt.

Hier hielp het niet :( .

Ook heb ik op verschillende YT filmpjes gezien dat je het bestand in je System32 moet plaatsen maar dit lijkt me sterk dat dat moet?

Bewerkt: door BoerDave
Geplaatst:

Als hij een bepaald (.dll) bestand mist is dit wel nodig, ja. Zorg wel dat je het van de betrouwbare website download (goed kijken bij Google wanneer je naam van bestand intypt).

Geplaatst:

Als hij een bepaald (.dll) bestand mist is dit wel nodig, ja. Zorg wel dat je het van de betrouwbare website download (goed kijken bij Google wanneer je naam van bestand intypt).

Ik download bij gtainside en daar heb je bijna nooit een virus en als het een virus is staan er wel 20 reacties dat het zo is en houd mijn virus scanners die bestanden uit 2006-2007 wel tegen.

En ik heb dat .dll bestand nu wel maar hij reageerd als hij opgestart is niet meer dan. :S

Geplaatst:

Ik download bij gtainside en daar heb je bijna nooit een virus en als het een virus is staan er wel 20 reacties dat het zo is en houd mijn virus scanners die bestanden uit 2006-2007 wel tegen.

En ik heb dat .dll bestand nu wel maar hij reageerd als hij opgestart is niet meer dan. :S

je moet hem bij C:\Windows\System32 zetten, en dan bij opdrachtprompt ofzo moet je opzoeken bij start cmd en dan als admin uitvoeren, en dan moet je daar iets typen maar wa tweet ik niet meer :$

@hierboven: Dat is gewoon moeilijk doen.

En je geeft verder geen nuttige informatie. Je hoeft alleen die .dll te kopiëren naar de System32 folder onder #:\Windows (#= C of een andere letter.)

Bewerkt: door dji-unit
Geplaatst:

mij mij werkte dat toevallig niet :) ik heb het van iemandf anders gelezen, toen heb ik dat ook gedaan en nu is 't goed.

Geplaatst:

Hoe heb je dat gedaan dan, dan weten de andere mensen die dit probleem ook hebben hoe ze het moeten oplossen.

Geplaatst:

@hierboven: Dat is gewoon moeilijk doen.

En je geeft verder geen nuttige informatie. Je hoeft alleen die .dll te kopiëren naar de System32 folder onder #:\Windows (#= C of een andere letter.)

Werkt niet :S .

• 4 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit :( .

Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? :(

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...