Geplaatst: 16 juni 201015 jaren comment_1674507 Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een mod waarmee je camera verplaatst word naar de binnekant van de auto(waar je dus achter het stuur zit zeg maar.). Wie iemand zo een mod? geef het dan aan mij! . Oja en ik weet niet waar dit topic moet dus misschien kan het verplaatst worden als het ergens anders moet staan.
Geplaatst: 24 juli 201015 jaren Auteur comment_1695667 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert?
Geplaatst: 26 juli 201015 jaren comment_1696644 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993
Geplaatst: 26 juli 201015 jaren Auteur comment_1696660 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Als ik dat doe dan zegt hij : module dx8vb.dll is geladen maar de aanroep naar DLLRegisterserveris mislukt met de foutcode 0x80070005. Moet ik alleen het bestand met CMD openen of heb ik nog wat nodig ofzo?
Geplaatst: 26 juli 201015 jaren comment_1696717 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Als ik dat doe dan zegt hij : module dx8vb.dll is geladen maar de aanroep naar DLLRegisterserveris mislukt met de foutcode 0x80070005. Moet ik alleen het bestand met CMD openen of heb ik nog wat nodig ofzo? Probeer anders cmd eens op te starten als administrator.
Geplaatst: 26 juli 201015 jaren Auteur comment_1697086 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Als ik dat doe dan zegt hij : module dx8vb.dll is geladen maar de aanroep naar DLLRegisterserveris mislukt met de foutcode 0x80070005. Moet ik alleen het bestand met CMD openen of heb ik nog wat nodig ofzo? Probeer anders cmd eens op te starten als administrator. Ja het werkt! Hartstikke bedankt Bv . Het heeft lang geduurt voordat ik de hulp kreeg dat werkte maar nu heb ik het toch! .
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een mod waarmee je camera verplaatst word naar de binnekant van de auto(waar je dus achter het stuur zit zeg maar.).
Wie iemand zo een mod? geef het dan aan mij!
.
Oja en ik weet niet waar dit topic moet dus misschien kan het verplaatst worden als het ergens anders moet staan.