Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1724913

Ik heb net de Playstation demo gedownload en gespeeld, ziet er gaaf uit.

Maar klopt het dat je je speler moet selecteren met R3 ?

Ik bedoel dus in het veld, al je wil selecteren welke speler je wilt besturen.

Ik kan me herinneren dat je dat altijd moest doen met X :cab: ?

De laatste Fifa die ik had gespeeld is trouwens wel Fifa 08 :7

Geplaatst:
comment_1724926

Ik heb net de Playstation demo gedownload en gespeeld, ziet er gaaf uit.

Maar klopt het dat je je speler moet selecteren met R3 ?

Ik bedoel dus in het veld, al je wil selecteren welke speler je wilt besturen.

Ik kan me herinneren dat je dat altijd moest doen met X :cab: ?

De laatste Fifa die ik had gespeeld is trouwens wel Fifa 08 :7

Andere spelers kun je kiezen met L1, of als je een specifieke speler wilt selecter die bijvoorbeeld rechtsonderin het beeld staat dan richt je met je rechter analoge stick naar rechtsonder.

Geplaatst:
comment_1724930

Ik snap nu hoe het werkt, maar ik kan geen keeper worden, hoe doe ik dit ?

Kan alleen als je het hele spel koopt. Er wordt info gegeven bij de nieuwe functies van Fifa 11 waar 'nieuw' staat.

Geplaatst:
comment_1724942

Heeft iemand de pc versie al uitgeprobeerd? Is FIFA nu deze keer voor de pc echt verbetert?

Er wordt namelijk gesuggereerd dat de pc versie van 11 eindelijk next-gen graphics heeft in plaats van de gebruikelijke spul.

Geplaatst:
comment_1724944

Je kan wel als keeper spelen hoor! Alleen niet in een wedstrijd. In de Arena druk je op Select (PS3) dan kies je de verdedigende kant (keeper) en nu kun je als keeper spelen.

Hoe doe je dit op de pc ?

Geplaatst:
comment_1725228

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit

Geplaatst:
comment_1725325

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit

Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties.

Geplaatst:
comment_1725399

Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties.

Plus dat de graphics lijken op FIFA2003 en mijn oma loopt nog sneller achter de rollator aan dan die spelers rennen.

Geplaatst:
comment_1725548

Sowieso wat lult iedereen toch altijd over vernieuwing bij een voetbalgame? Het is voetbal, je kunt niet een optie toevoegen in fifa dat je ineens de bal in je handen kan pakken ofzo.. EA heeft de goede formule nu te pakken, het speelt als een tiet en voelt realistisch genoeg aan. Waarom zouden ze dat 'vernieuwen'? Dan ben je toch gewoon een mongool, als je iets wat goed is op de schop gaat nemen. Ze moeten het gewoon blijven tweaken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.