Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1731239

Ben tot op heden zeer te spreken over dit nieuwe deel :)

Net als met FIFA 10 ben ik met een club uit de 2e npower league in Engeland begonnen om deze op te werken naar zo hoog mogelijk (met FIFA 10 ben ik tot de championship gekomen, 1 klasse onder de Premier League). Nog vrijwel geen fouten tegen gekomen. Moet wel nog erg wennen aan het passen, waar ik toch van de snelle passes was moet ik dat nu toch zorgvuldiger gaan doen, anders wordt t niks :puh:

Maar tot dusver zeer tevreden, alleen erg wennen.

Geplaatst:
comment_1731265

Is het jullie al opgevallen dat het 'echte' Brazilië niet in Fifa 11 zit? :?

Dat is mij niet opgevallen nee, aangezien ik geen flauw idee heb hoe je met landen moet spelen.

Heb je nooit fifa gespeeld ofzo? Meestal staat de landen teams gewoon onder het kopje 'Internationaal'.

Geplaatst:
comment_1731381

Is het jullie al opgevallen dat het 'echte' Brazilië niet in Fifa 11 zit? :?

Dat is mij niet opgevallen nee, aangezien ik geen flauw idee heb hoe je met landen moet spelen.

Heb je nooit fifa gespeeld ofzo? Meestal staat de landen teams gewoon onder het kopje 'Internationaal'.

FIFA 11 is mijn eerste FIFA sinds jaren. Dus ik heb ook geen idee waar ik Internationaal kan vinden.

Je komt zo bij het menu en dan kan je kiezen uit de volgende opties (ik doe 't even in het engels):

Kick-Off

Game Modes

Online Modes

Virtual Pro

My FIFA 11.

Waar moet je dan precies naartoe gaan en wat precies doen?

Geplaatst:
comment_1731414

Ow wacht ik heb het niet helemaal goed gezien, de juiste spelers + opstelling zijn er wel, alleen de shirts en logo kloppen niet. :puh:

@Hierboven: Gewoon Kick Off en als je een team moet kiezen ga je naar International en dan zoek je een land uit. :puh:

Zo zal het wel ongeveer zijn denk ik. :7

Geplaatst:
comment_1731614

Hoe kan ik auto-save uitzetten?

Kan je dit niet doen bij: Mijn Fifa -> Profielinstellingen?

Ik vermaak me erg met Fifa, echt een tof spel. Ik begrijp alleen twee dingen niet:

Als ik online ga met vrienden valt die soms uit, dan krijg ik een melding waarin staat dat de verbinding verbroken is. Hebben jullie hier ook last van?

Als je een carriere start dan moet je soms echt lang wachten totdat je een wedstrijd kan spelen. Is dit normaal? Ik weet dat je die dagen kan 'skippen' maar kan je die dagen niet fatsoenlijk gebruiken?

Geplaatst:
comment_1731663

Ik was vandaag in de stad en ik kon het niet laten om fifa 11 te kopen. Alleen die Media Markt in Eindhoven, wat een gapers daar. Ik vraag daar zo: 'Hebben jullie fifa 11 op de xbox?' Hij zo: 'Nee, hij is uitverkocht. We hebben gister de bestelling gemist'. Ik dacht echt wtf?! Toen maar naar de Toys u rus gegaan die er langs zat. En daar wasie even duur 55 euro. Dus nu ben ik de trotse bezitter van fifa 11 :dans:.

Geplaatst:
comment_1731812

Ik haal hem rond kerst op de Xbox360, m'n vader heeft 'm voor de wii, maar die vrij-trappen op de wii zijn echt verbeterd !

allhoewel het er nog steeds niet uitziet ..

Bewerkt: door Sniickers.

Geplaatst:
comment_1731867

Voor zover ik begrepen heb, is het niet mogelijk om het automatisch opslaan uit te schakelen. Dat vind ik toch wel jammer, want het was altijd erg handig om even een speler te contracteren, om te kijken hoe zijn ontwikkelingsstatiskieken eruit zien.

Verder ben ik erg tevreden over het spel. De bug waarbij het spel even een paar seconden 'bevriest' ben ik gelukkig nog niet tegengekomen. Ik merk wel dat het echt een stuk moeilijker is om de verdediging door te komen. Een paar trucjes uit je mouw schudden is niet voldoende om je man te passeren. Meer dan ooit moet je de bal rondspelen, rustig opbouwen en dan op het juiste moment toeslaan. Dat was even omschakelen, want in FIFA 10 ging ik meestal als een rambo op het doel van de tegenstander af. Ook vind ik het top dat Arsenal nu een stuk meer 'faces' in de selectie heeft. Ook de niet-topspelers, zoals Mannone, Gibbs, Ramsey, etc. zien er nu een stuk echter uit. :)

Geplaatst:
comment_1731970

Ik begin me nu toch al stilaan te irriteren aan Fifa 11:

- Het spel freezed in matches soms tussen de 5 en de 10 keer, wat heel irritant is. En dit terwijl ik niks van goaltunes of audio gebruik.

- De Nederlandse commentatoren die geobsedeerd zijn door het woord "Tackle". -.-

- De sponsors die op de shirts niet zichtbaar zijn als je de Nederlandse versie kiest.

- De Nederlandse scheidsrechters die je krijgt terwijl je in de Belgische competitie speelt.

- Dan ook nog de ploegmaten en scheidsrechter die altijd in de weg lopen als je wilt passen.

- De spelers die altijd als een bende klunzen over elkaar heen vallen waardoor de tegenstander altijd met de bal wegrent.

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1731983

Ik begin me nu toch al stilaan te irriteren aan Fifa 11:

- Het spel freezed in matches soms tussen de 5 en de 10 keer, wat heel irritant is. En dit terwijl ik niks van goaltunes of audio gebruik.

- De Nederlandse commentatoren die geobsedeerd zijn door het woord "Tackle". -.-

- De sponsors die op de shirts niet zichtbaar zijn als je de Nederlandse versie kiest.

- De Nederlandse scheidsrechters die je krijgt terwijl je in de Belgische competitie speelt.

- Dan ook nog de ploegmaten en scheidsrechter die altijd in de weg lopen als je wilt passen.

- De spelers die altijd als een bende klunzen over elkaar heen vallen waardoor de tegenstander altijd met de bal wegrent.

Kan je dat nog een keer uitleggen?

Geplaatst:
comment_1731991

Bijvoorbeeld Real Madrid zij hebben Bwin als sponsor, maar als je Fifa opstart dan moet je een taal kiezen en als je dan Nederlands kiest dan wordt Bwin niet getoond op de shirts van Real Madrid, terwijl dat als je Engels kiest dan staat de sponsor er wel op.

Hetzelfde geld met Juventus en hun sponsor BetClic.

Dat had iets te maken met dat het goksites zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.