Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 65k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1746886

Ik weet niet of het volgende al gepost is. In ieder geval is het wel goed nieuws:

As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:

- Various crashes reported through our automated systems;

- Micro-pausing in offline and online matches;

- OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting;

- Gameplay fixes around positioning and advantage rule;

- Career Mode fixes around stat display and growth;

- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;

- Custom Chants issues.

Geplaatst:
comment_1746890

Bij mij leaven ze echt maar dan melden ze zich gewoon af bij PSN zodat ik zo'n "Verbinding Verbroken" melding krijg. Daardoor krijg ik geen punten erbij. :(

Ja hoor, de punten krijg je er gewoon bij als het goed is.

Ik weet niet of het volgende al gepost is. In ieder geval is het wel goed nieuws:

As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:

- Various crashes reported through our automated systems;

- Micro-pausing in offline and online matches;

- OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting;

- Gameplay fixes around positioning and advantage rule;

- Career Mode fixes around stat display and growth;

- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;

- Custom Chants issues.

Gelukkig, de crashes worden aangepast. Daar werd ik zo misselijk van, elke keer als je voor staat een melding krijgen dat de EA servers eruit liggen. Ergerlijk :puh:

Geplaatst:
comment_1746898

Ik ben blij dat de micro-pausing bug eindelijk gefixt gaat worden. Het begon toch wel op m'n zenuwen te werken, hoor. Elke keer dat het beeld even een paar seconden in wedstrijden bevriest. Heel vervelend.

Geplaatst:
comment_1746942

Weetje wat een fijne club is?

Bristol City echt een fijne club!

Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? :puh: Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen.

Ik was ook bezig met die trophy, maar nadat ik alle competities gedaan had (ook de 2de klassen van de grote competitie) kreeg ik de trophy niet. :N

Ik had wat opgezocht en blijkt weer een of andere bug te zijn. :duh:

Dus dan krijg je hem opeens op een willekeurig moment, dus nu moet ik wachten tot ik hem krijg..

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1746973

Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? :puh: Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen.

Ik was ook bezig met die trophy, maar nadat ik alle competities gedaan had (ook de 2de klassen van de grote competitie) kreeg ik de trophy niet. :N

Dus dan krijg je hem opeens op een willekeurig moment, dus nu moet ik wachten tot ik hem krijg..

Probeer een andere trophy te halen en misschien dat je die andere dan ook meteen daarna krijgt?

Geplaatst:
comment_1746984

Ah, is dat het. Ik dacht dat ik ook al alle competities heb gehad, maar heb inderdaad de Trophy nog niet. Ik ben nu met mijn Virtuele Prof bezig, en het zal vast niet lang duren voordat ik 500 wedstrijden daar mee heb gespeeld (ook een trophy). Ik zit nu op 80% met mijn Virtuele Prof. Wel lekker op weg dus :)

Geplaatst:
comment_1746989

Probeer een andere trophy te halen en misschien dat je die andere dan ook meteen daarna krijgt?

Dat hielp niet. :N

Geplaatst:
comment_1747051

Ik heb gisteravond nog even een potje tegen Visser23 gespeeld. Ik werd niet zo gigantisch vernederd als de vorige keer (7-0 :$ ), dus ik vond het wel de moeite waard een kort verslagje te maken.

Hij begon erg sterk aan de wedstrijd, en na een minuut of tien stond de 1-0 al op het scorebord, nadat z'n frontlinie mijn verdediging helemaal zoek had getikt. Even later kwam ik gevaarlijk dicht bij zijn doel, maar het schot van van Persie ketste af op de lat. Er werd een tijdje lekker rondgespeeld door beide ploegen, totdat ik via een gaatje in de verdediging van Persie weer vrij voor het doel kreeg. Deze keer schoot ik iets zachter, waarna-ie er wel in zat. Visser rukte weer op richting mijn doelgebied, en na een paar 'net niet'-momentjes van beide partijen viel dan toch de 2-1. Almunia bokste een bal weg uit het strafschopgebied, maar was te laat terug, waarna de Lange Jan van Tottenham de bal rustig kon binnenschuiven. Almunia dook voor zijn leven, maar kon de bal nog slechts met zijn vingertoppen beroeren. Na dit doelpunt zat de wedstrijd een beetje op slot. We kregen allebei nog wel één á twee aardige kansen, maar veel spectaculairs gebeurde er niet meer.

Ik denk dat het wel een goede oefening is geweest voor het UI FIFA 11 toernooi. We zullen zien. :)

Geplaatst:
comment_1747173

Het helemaal uit de doeken doen is onbegonnen werk; daarvoor is het teveel veranderd.

Het komt er eigenlijk op neer dat EA de oude Coach Mode gewoon heeft weggegooid, en opnieuw begonnen is, from scratch. Het heet nu geen Coach Mode meer, maar Carrière Mode. Dit omdat het nu is samengevoegd met Be-A-Pro. Carrière Mode biedt dus deze twee speltypes, plus een nieuwe combinatie waarbij je zowel de coach als een speler bent. Verder is het menu ook helemaal omgegooid. Het is allemaal wat beknopter, maar een leuke nieuwigheid is wel dat je nu allerlei interessante (Weliswaar ingame) voetbalnieuwtjes te zien krijgt. Als er een belangrijke speler is geblesseerd, er een grote transfer is gedaan, etc. krijg je dat allemaal te zien in de vorm van een leuk krantenartikeltje. Ook het transfersysteem is aangepast. Je kunt transfers nu specifieker afhandelen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een speler voor slechts drie maanden uit te lenen, en is het mogelijk om hem terug te halen als hij ineens nodig blijkt. Verder moet je nu individuele onderhandelingen voeren met zowel club als speler. Ook speelt de rol van de speler binnen het team meer mee. Voor een basisspeler moet je de hoofdprijs betalen, terwijl je voor een bankzitter soms nog een beetje kunt afdingen.

Mocht je er echt alles over willen weten, dan kun je het beste een van de grotere voetbalfora bezoeken.

Wel weer terugkomen hierheen, he. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.