Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 64.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1751710

Awh shit man! Net even voor het eerst met VP gespeeld en het eerste potje ging best lekker.. Het was een 1 vs 1 game en ik kwam al in het begin van de wedstrijd met 1-0 op voorsprong en vlak voor de tweede helft 2-1. Na de tweede helft ging hij weer lekker en kwam ik met 3-1 voor te staan, en net voor het einde van de wedstrijd krijgt ik het bericht "Verbinding verbroken".. KUT KUT KUT

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1751854

Start ik een wedstrijd in coach op, staan al mij spelers er niet. Alleen de keeper en twee spelers van de tegenpartij. Hun trappen af en schieten meteen naar doel (dik mis :7). Daarna moet ik uittrappen. Is opeens me keeper er weer en zie ik echt alle spelers in een groepje spawnen bij het andere doel. :7

Even kijken of ik een filmpje kan maken.

Geplaatst:
comment_1751855

Start ik een wedstrijd in coach op, staan al mij spelers er niet. Alleen de keeper en twee spelers van de tegenpartij. Hun trappen af en schieten meteen naar doel (dik mis :7). Daarna moet ik uittrappen. Is opeens me keeper er weer en zie ik echt alle spelers in een groepje spawnen bij het andere doel. :7

Dat had ik laatst ook.. Alleen de spelers van de tegenstanders waren er en mijn hele team was er niet. :puh: Toen scoorden ze direct en pas daarna waren mijn spelers weer zichtbaar. :bonk: Later toch met 2-1 gewonnen.

Geplaatst:
comment_1752003

Dat heb ik in FIFA 11 gelukkig nog niet meegemaakt. En voor zover ik me kan herinneren is het me in FIFA 10 ook maar één keer overkomen. Het lijkt wel alsof het ongeluk alleen jullie treft. :puh:

Ik merk wel dat ik steeds beter begin te worden. Voorheen bood m'n broertje nog wel weerstand, maar de laatste weken wals ik steeds makkelijker over hem heen. Nou is zijn concentratie ook niet geweldig, aangezien hij de hele tijd dingen als 'sweet booty' en 'patron wacht op zijn ho's' roept, maar het wordt steeds makkelijker. En dat terwijl ik echt niet veel online speel.

Geplaatst:
comment_1752593

Dus voor profclubs moet iedere speler met maar 1 speler? Als iemand lid van club dan zit zijn prof in selectie en hij kan op moment niet spelen maar andere spelers wel dus kunnen andere spelers de prof van andere speler gebruiken?

Geplaatst:
comment_1752734

Dat had ik laatst ook. Ik dacht eerst van "Huh, WTF is dit?"

Geplaatst:
comment_1752983

In mijn ogen geeft FIFA 11 mij niet de online ervaring die ik verdien.

Door de slechte servers en laggie games.

Ik heb al 2x opnieuw moeten beginnen met Ultimate Team omdat mijn DNF modifier te laag werd.

Omdat ik iedere werd disconnected van de servers en dan leaft ie en dan 2 seconden later kan ik weer drukken op aanmelden bij EA en dan zit ik zo weer op de server.

Maar omdat ik disconnect word ik gezien als een cheater die leaft als ie achterstaat en daardoor kan ik minder punten verdienen en loop ik vast in Ultimate Team omdat ik geen contracten meer kan verlengen van spelers.

Ik vind dit echt ronduit slecht van EA.

Het ligt overigens niet aan mijn internet connectie want die is prima met COD nooit disconnected heb 75% signaalsterkte dus,

Geplaatst:
comment_1753097

Ik heb een bug gevonden bij Creation Centre.

Als je een naam intypt voor op het shirt van een speler en het bevat een initiaal met een punt daarachter en dan de achternaam (Bijv. F. Coentrao), dan wordt dat niet gelezen en dan krijg je ingame de naam J. Janssen te zien bij Teammanagment.

Jammer dat dan 'Bekend als' er dan niet bij zit, want als je een speler ingame maakt, dan krijg je die naam te zien bij Teammanagment.

Geplaatst:
comment_1753108

In mijn ogen geeft FIFA 11 mij niet de online ervaring die ik verdien.

Door de slechte servers en laggie games.

Ik heb al 2x opnieuw moeten beginnen met Ultimate Team omdat mijn DNF modifier te laag werd.

Omdat ik iedere werd disconnected van de servers en dan leaft ie en dan 2 seconden later kan ik weer drukken op aanmelden bij EA en dan zit ik zo weer op de server.

Maar omdat ik disconnect word ik gezien als een cheater die leaft als ie achterstaat en daardoor kan ik minder punten verdienen en loop ik vast in Ultimate Team omdat ik geen contracten meer kan verlengen van spelers.

Ik vind dit echt ronduit slecht van EA.

Het ligt overigens niet aan mijn internet connectie want die is prima met COD nooit disconnected heb 75% signaalsterkte dus,

Ligt inderdaad niet aan jouw internetverbinding, want velen hebben dit probleem. Ik word ook om bepaalde tijd steeds van de EA servers gekickt, heel vervelend. Ik begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat EA een incompleet spel in de schappen heeft gezet, aangezien er nog vele andere bugs in het spel zitten. Natuurlijk kan 't voorkomen dat in een spel een bug zit, maar bij FIFA begint het wel erg te worden.

Geplaatst:
comment_1753176

ze kunnen FIFA 11 beter "Find-The-Bugs" noemen..

Dat is ook erg overdreven. Fifa 2011 heeft inderdaad wel een slechte online modus. Heel vaak wordt de verbinding verbroken tijdens de wedstrijd, of kan je helemaal niet met vrienden online spelen. Daarnaast tellen sommige verdiensten voor V.P's niet online, terwijl deze de wedstrijd erna wel meetellen.

Geplaatst:
comment_1753219

ze kunnen FIFA 11 beter "Find-The-Bugs" noemen..

Dat is ook erg overdreven. Fifa 2011 heeft inderdaad wel een slechte online modus. Heel vaak wordt de verbinding verbroken tijdens de wedstrijd, of kan je helemaal niet met vrienden online spelen. Daarnaast tellen sommige verdiensten voor V.P's niet online, terwijl deze de wedstrijd erna wel meetellen.

Er zijn nog veel meer bugs. Het lijkt wel alsof EA ons als de betatesters gebruiken. Zij brengen een spel vol met bugs uit, wij kopen het, wij klagen en stellen een hoop bugs vast, anderhalve maand later komt EA pas met een patch die niet eens werkt.

Bewerkt: door Mr-Triple-X

Geplaatst:
comment_1753242

Ik denk dat jullie wel erg negatief zijn hoor. Goed er zijn dingen die echt niet kunnen, als spelers die steeds verdwijnen (emmanuelson, etc.), maar het totaalpakket is wel gewoon goed. Ieder spel heeft bugs, nog nooit is er een bug-vrije game gemaakt dus waarom zouden we dat nu wel opeens verwachten van EA?

Wat dat online betreft, ja dat is vervelend, maar ook niks nieuws. In FIFA 10 was dat zo FIFA 9 ook en laat ik maar zwijgen over de multiplayer van PES voorgaande jaren... Vaak is dit ook niet iets waar EA wat aan kan doen, maar wat gewoon aan de vele verschillende internet-verbindingen ligt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.