Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1761776

Dus het is gratis maar als je wat geld bijlegt heb je extra spelers of zo?

Het is gratis hoor. Je speelt wedstrijden waardoor je coins krijgt. Met deze coins kan je pakjes kopen (waar stadions, shirts, spelers, contracten en andere kaarten in kunnen zitten). Ook kan je met coins gewoon aparte kaarten kopen. Bijvoorbeeld bij 15.000 coins kan je een pakje kopen waar 24 kaarten inzitten, en waarvan 7 zeldzaam zijn. Hier zitten vele goede spelers bij aangezien het een gouden pakje is. Het klinkt moeilijk, maar het is erg simpel.

De pakjes kan je kopen met coins, maar ook met echt geld. Ik heb er dus gewoon 20 euro ingestoken en wat coins. Je kan ook alles met coins doen (dus zonder echt geld).

Geplaatst:
comment_1766493

Ik had vandaag zo dat ik in de halve finale stond van de Champions Cup tegen FC Barcelona. De wedstrijd ging goed 1-1 gelijk gespeeld in Camp nou, maar het gekste vond ik dat opeens Ibrahimovic in het veld komt voor David Villa. Ik dacht echt wtf!? :bonk:. Weer een bug dus....

Geplaatst:
comment_1766507

Waarom is dat een bug, dan? Ibrahimovic is slechts uitgeleend aan AC Milan, waardoor 'ie het seizoen daarop gewoon weer bij Barcelona speelt. Of hij moet inderdaad alsnog verkocht zijn aan een andere club, maar daar ga ik niet vanuit. :puh:

Geplaatst:
comment_1766931

Hebben jullie ook dat alle namen van alle spelers zijn veranderd? :S De commentator zegt nog wel de normale namen maar achterop de shirts en zo staat een andere naam..

Dat heb ik ook. Ik heb een mail gestuurd naar EA, een tijd geleden, maar nog geen reactie terug. :s

Geplaatst:
comment_1768891

- Ik speel op PSP.-

Dit spel is echt fucking onrealistisch. Tegenover Real Madrid win ik gemakkelijk met 3-0 met Barcelona, tegen NAC kan ik niet winnen. Dat heet realisme? Lul nou niet dat ik de spelers bestuur en blablabla, ik speel elke wedstrijd met dezelfde stijl..

Geplaatst:
comment_1769184

Heeft iemand goede tips voor profclub? Ik heb eigen profclub en speel wedstrijden met vriend maar verloor vaak. Ik speel SP en mijn vriend speelt elke maar spelers zijn traag behalve profs.

Geplaatst:
comment_1770393

Ik vind het best een leuk spel hoor, maar ik heb nogal last van niveauverschillen. Als ik op Professioneel speel win ik alles gemakkelijk met 3-0 of 4-0, en daar vind ik echt geen zak aan. Ik wil wel een beetje moeite doen voor een overwinning en af en toe wel is verliezen (om het realistisch te houden), maar op Professioneel hoef ik maar één steekballetje te geven en ik sta 1-op-1 met de keeper. Dan ga ik maar op Wereldklasse spelen, maar dan is de verdediging van de tegenstander één groot blok waar ik gewoon niet doorheen kom. Als ik dan een beetje knullig verdedig sta ik nog met 1-0 achter en is het onmogelijk om nog enige aansluiting te vinden. Ik vind dit vreselijk irritant, want het is gewoon kiezen tussen een overwinning met twee vingers in m'n neus of een gelijkspel/nederlaag waar ik voetballend niet aan te pas kom. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bewerkt: door Die Hard

Geplaatst:
comment_1770464

Bekend probleem. Maar waar ik me nog het meest aan stoor is het onverklaarbare niveauverschil tussen de AI teams in wedstrijden. De ene keer tik ik Real Madrid met 5-0 van de mat, terwijl ik de wedstrijd erop niet eens van Fulham kan winnen. Echt ontzettend irritant, zeker omdat het denkvermogen van je spelers na een tegengoal naar nul lijkt te zakken. Ballen komen niet meer aan, aannames zijn slecht, de keeper van de tegenstander pakt alles, etc.

Geplaatst:
comment_1770837

Dat heb ik juist niet, online niet tenminste. Soms kom ik dan op 1-0 achterstand en binnen 30 seconden kan ik met diezelfde spelers een snelle counter uitvoeren die in 1-1 resulteert. En het zijn toch niet de minste tegenstanders online.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.