Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1816659

Ik ben 100% supporter van Barcelona..

Maar bedoel je het in-game spelen of gewoon real life?

Ik bedoel in FIFA hé. :)

En met Barcelona speel ik echt niet graag, ik vindt xavi daar niet goed, messi stelt me ook wat teleur te weinig power.

Geplaatst:
comment_1816673

Marseille is een mooi ploegje. Snel, goede voor- en achterhoede. Daarnaast spelen Tottenham en Barcelona ook heerlijk hoor. Als dat niet genoeg is heb je in het buitenland natuurlijk nog Galatasaray, een mooi ploegje om mee te spelen.

Geplaatst:
comment_1816679

Ik vind Spartak Moskou een heerlijke ploeg om mee te spelen. Snelle spelers, die je gemakkelijk en vloeiend over het veld stuurt. En Welliton is een prima afmaker. Zelfde geldt trouwens voor CSKA, want ook dat is een fijn team.

Maar mijn favoriet is absoluut Arsenal. Ik ben misschien wat bevooroordeeld omdat dat sowieso mijn favoriete club in het buitenland is, maar ze spelen ook fantastisch. Twee flankverdedigers van wereldniveau, een gevarieerd middenveld, en een aanvalslinie met Walcott die op volle snelheid Messi bij kan houden.

Geplaatst:
comment_1816695

Lyon beter dan Barcelona? :o

Dat moet ik es testen. :puh:

EDIT: ik daag iemand uit met ps3 fifa 11 die tegen mij wilt spelen... :)

Ik verlies bijna nooit :)

>>> Door Kai-ShockWave: Graag reageren via PB... <<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1820736

Hebben jullie soms ook dat de keeper automatisch uit z'n doel komt terwijl je hier niet om vraagt?

Ik weet dat je met driehoekje (PS3) de keeper kan laten uitkomen maar soms doet die dit automatisch? Kun je dit uitschakelen? Want soms kan het doelpunten voorkomen denk ik.

Geplaatst:
comment_1820812

Hebben jullie soms ook dat de keeper automatisch uit z'n doel komt terwijl je hier niet om vraagt?

Ik weet dat je met driehoekje (PS3) de keeper kan laten uitkomen maar soms doet die dit automatisch? Kun je dit uitschakelen? Want soms kan het doelpunten voorkomen denk ik.

Hmm volgens mij komen ze niet vanzelf uit hoor...

Ik kan mis zijn, en ik denk dat je het kan uitschakelen ook, maar ik bekijk het morgen wel even voor je. ;)

Geplaatst:
comment_1820833

Ik heb FIFA 11 nu al een drietal weken terug, en ben blij over mijn (her)aankoop, ik dacht eerst dat het te veel op FIFA 10 leek maar het is eigenlijk wel wat veranderd :bier:

Overigens merk ik er niets van dat mijn doelman zomaar zijn doel verlaat(/te vroeg)..

Geplaatst:
comment_1822690

Ik heb FIFA 11 nu al een drietal weken terug, en ben blij over mijn (her)aankoop, ik dacht eerst dat het te veel op FIFA 10 leek maar het is eigenlijk wel wat veranderd :bier:

Overigens merk ik er niets van dat mijn doelman zomaar zijn doel verlaat(/te vroeg)..

Op ps3 of XBOX? :)

Geplaatst:
comment_1825321

Wooww, ik heb een nieuwe ploeg gevonden op FIFA die enorm zalig speelt namelijk Inter milaan!

Top spitsen, heb 2 goals gescoord die ongelofelijk waren, net achter de middellijn in de volley kruising binnen, dankzij eto'o.

Zeker een aanrader om met Inter een potje online te spelen! ;)

Geplaatst:
comment_1826083

Ik speel vaak met AC-Milan, in coach is dit vaak mijn basis.

Bryan Ruiz (Twente) Fernando Liorrente (Atletico de Bilbao ) Robinho

Janssen (Twente) Pirlo Flamini/Boateng

Ambrossini Thiago Silva Nesta Abate

Abbiati

Verder Varieer ik elke westrijd in de aanval met Pato en Ihbrahimovic.

Op het Middenveld met Boateng, Van Bommel en nog een andere.

In MP dezelfde opstelling (4-3-3 , smal middenveld) maar dan met Pato/Cassano op rechts en Robinho op Links en Ibrahimovic in de spits.

Toekomstige aankopen: Douglas (Twente) , Augustyn (Catania volgens mij) en Eriksen (Ajax). Dat kost rond de €15.000.000,-

Toekomstige verkopen: Seedorf, Izaghi, Merkel, Emanuelson en Zambrotta. Dat is goed voor een kleine €40.000.000,-

Wie weet nog een goede keeper?

Bewerkt: door >$bram$<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.