Jump to content
Geplaatst:
comment_1675388

FIFA 11

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Na Pro Evolution Soccer 2011 is het ook weer tijd voor FIFA 11.

Nieuwtjes, screens of videos? Dan kan je ze hier plaatsen!

Hier staat verder nog een lang artikel in het engels.

• De game zal meer 'individualiteit' naar 's werelds beste spelers brengen. Als voorbeeld noemen ze het grote tempo van Ronaldo of Rooney die veel rent om iedere pass te achterhalen.
  • Naast deze speleraanpassingen komt er ook een aanpassing op het gebied van de muziek. Spelers kunnen dit keer hun eigen feestje maken door zelfgekozen muziek te laten spelen na een doelpunt.
  • Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.
  • De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.
  • Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.
  • Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.
  • Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.
  • FIFA 11 producer David Rutter laat namelijk weten dat er geen Online Manager mode in de game zal zitten. De ontwikkelaar heeft tevens niet de intentie om deze later in het jaar nog toe te voegen, maar benadrukt dat het wel in toekomstige titels kan zitten.

Hieronder staat een filmpje over de nieuwe technieken:

http://www.youtube.com/watch?v=aAODoypMeZs

Screens:

afbeelding4c.png

afbeelding3bp.png

afbeelding2.png

afbeelding5r.png

afbeelding6f.png

afbeelding7.png

afbeelding9.png

• Reacties 825
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1851534

Ja kan toch je eigen team creeren..

Lijkt me best dom van EA als je met een eigen team online kunt voetballen. Gewoon al die superspelers in 1 team en een beetje talent en je komt dan al heel ver :bonk:

Geplaatst:
comment_1851789

Heel vaag. Ik heb pas FIFA 11 gekocht, ik ben nu bezig met een PRO seizoen met een Nieuwe Virtual Pro. Ik heb al 1 seizoen af. En ben nu bij het 2e seizoen op de helft. Ik ben aanvoerder en ik krijg Match Rating verschillend van 8.0 tot 9.4. Heb ik het ene potje In dat balkje 6/16 om naar volgend level te gaan. Gaat ie het volgende potje waar ik ook een 9.0 rating hebt weer naar beneden. Dat is elk potje 1 omhoog. Volgende omlaag..

Ik ben nu Captain 16/16 moet er nog wat gebeuren?

Edit 2: Heb nu Achievement Folklore gehaald.

Edit 3: Heb nu Achievement van Nieuwe seizoen als Player Manager ook gehaald. :)

Bewerkt: door NickOwnage

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1855984

Ligt aan je eigen kunnen. Vaak lukt het bij mij wel, soms ook niet.

Oke, want bij fifa 08 kom ik de spelers nooit voorbij dus ik wou ffies weten of het in 11 wel kon, anders moet ik weer zoveel passen

Als je het goed doet kan je ze wel voor bij komen. Daarnaast kan het ook erg simpel met een versnelling (rechter joystick)..

Geplaatst:
comment_1857280

Nee, dat zul je zelf moeten doen. Maar dan komt EA weer om de hoek kijken. Omdat het "hun" filmpje is..

Heb nieuw Xbox360 account. Al de hele week FIFA 11 online gedaan. :-) Dat ik dit al die tijd al heb moeten missen. het is echt geweldig. Vooral Team Play vind ik leuk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.