Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1675410

Dood gaan of gearresteerd worden. Heb je kiki en barbara al als vriendin dan zit je er jammergenoeg aan vast.

EDIT: @hieronder (Basssss) Sinds dat ik Iv heb gespeelt haal ik ze altijd door elkaar :7

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1675679

Da's simpel. Barbara woont toch in zo'n K*t wijk waar je geen bar kunt vinden,

En katie doe ik niets mee. Dan nog een vraag :clown: : Als je ze vermoord, ben je dan ook

je beloningen kwijt? (bijvoorbeeld politiekleren en het medic uniform?).

Geplaatst:
comment_1677953

boksbeugel is ftw

Niet iedereen hier vind dat hoor, anderen kunnen zich mateloos aan die boksbeugel ergeren omdat ze dan bijvoorbeeld niet meer lekker even met iemand op de VUIST :puh: kunnen.

>>> Door VWO-er: Discussies hierom zijn volledig offtopic, vriendelijk verzoek dit te voorkomen.<<<

Geplaatst:
comment_1677987

boksbeugel is ftw

Niet iedereen hier vind dat hoor, anderen kunnen zich mateloos aan die boksbeugel ergeren omdat ze dan bijvoorbeeld niet meer lekker even met iemand op de VUIST :puh: kunnen.

>>> Door VWO-er: Discussies hierom zijn volledig offtopic, vriendelijk verzoek dit te voorkomen.<<<

ow okee, mijn mening is daar anders over ;)

Geplaatst:
comment_1678005

That's nice ^_^

Dan ga ik ze effe vermoorden. :eten:

Alleen als je de ps2 hebt dan heb ej een paar problemen en een daarvan is dat de beloning die je krijgt van katie en Barbra altijd zal blijven staan. dus ook als je sterft en wordt opgepakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.