Als je hem per ongeluk verwijderd hebt, kan je hem in prullebak terug vinden (als je die niet geleegd hebt
[*] Savegame installatie.
Ga naar mijn documenten en dan naar vice city userfiles. Daar kun je hem instoppen. (tip: er staat altijd een getal in de naam van de savegame. deze kun je veranderen als je hem in een ander slot wilt hebben.)
problemen met mod's
[*] Mod installatie.
Bij de mod zit een handleiding. Lees deze even door.
[*] Mod werkt niet.
Geeft hij een report crash (of iets anders)? dan moet je hem uninstalleren en kijk of je mogelijk een fout met installeren hebt gemaakt.
[*] img tool werkt niet.
Img moet werken. (download het anders opnieuw) ctrl "R" en je replaced een bestand. ctrl "F" voor vinden van bestanden.
[*] Ik weet niet hoe k ze installeer...
De handleiding (readme) zit er altijd bij. Lees hem door.
Uninstaller ze. Nog een handige tip: installeer een mod tegelijk. Als je hem hebt geïnstalleerd, kan je het spel opstarten om te kijken of hij het nog doet. Nee? uninstalleren.
Problemen buiten de PC
[*] Ik heb gta en de CD is kapot. Wat moet ik doen?
Als je nog garantie hebt, kan je je geld terug vragen en een nieuwe kopen.
[*] Help! ik heb geen CD/DVD speler in mijn laptop/PC zitten. Wat moet ik doen?
Je kan het kopen via
steam. Eerst steam downloaden en dan kun je spellen kopen.
[*] PC/laptop is stuk...
Hier weet ik een paar oplossingen voor. Laat hem repareren, koop een nieuwe, of heb je garantie? krijg je geld terug en koop een nieuwe (als je dat wilt)
[*] Spel blijft hangen.
Installeer het overnieuw. Werkt het niet? koop dan een nieuwe. Werkt het nog niet? Dan heb je peg
besturing problemen.
[*] muis doet het niet.
Probeer een andere muis. Als dit niet werkt, dan moet je een andere USB poort gebruiken.
[*] toetsenbord doet het niet.
probeer een ander toetsenbord. Werkt niet? andere USB poort.
[*] Hoe verander ik de controllers?
Bij opties kun je hem veranderen. Als je je eigen controllers wilt, laat je "defflaut" staan. Met de andere kan je de controllers niet veranderen.
gameplay errors
[*] replay werkt niet.
Op de PS2 en Xbox werkt replay niet. Op de PC kun je F2 proberen.
[*] spel blijft hangen. CTRL ALT DELete werkt niet.
Dan zit er maar een ding op
De computer alfsluiten via de aanknop. Dit kan schadelijk zijn, dus gebruik de schijfcontrole als hij ernaar vraagt.
Dit was het zo wel een beetje.
Als er iets niet tussen staat, kan je even een reactie plaatsen.
Als je een probleem hebt, kun je altijd even hier kijken.
Ik zet hier zoveel mogelijke fouten met antwoorden.
[*] Klik HIER voor de systeemeisen.
problemen
savegame problemen
[*] savegame kwijt.
Als je hem per ongeluk verwijderd hebt, kan je hem in prullebak terug vinden (als je die niet geleegd hebt
[*] Savegame installatie.
Ga naar mijn documenten en dan naar vice city userfiles. Daar kun je hem instoppen. (tip: er staat altijd een getal in de naam van de savegame. deze kun je veranderen als je hem in een ander slot wilt hebben.)
problemen met mod's
[*] Mod installatie.
Bij de mod zit een handleiding. Lees deze even door.
[*] Mod werkt niet.
Geeft hij een report crash (of iets anders)? dan moet je hem uninstalleren en kijk of je mogelijk een fout met installeren hebt gemaakt.
[*] img tool werkt niet.
Img moet werken. (download het anders opnieuw) ctrl "R" en je replaced een bestand. ctrl "F" voor vinden van bestanden.
[*] Ik weet niet hoe k ze installeer...
De handleiding (readme) zit er altijd bij. Lees hem door.
Crashen
[*] GTA vice city crasht. Ik heb geen mods
Installeer hem opnieuw. Of kijk bij de
systeemeisen[*] Ik heb mod's. En hij crasht
Uninstaller ze. Nog een handige tip: installeer een mod tegelijk. Als je hem hebt geïnstalleerd, kan je het spel opstarten om te kijken of hij het nog doet. Nee? uninstalleren.
Problemen buiten de PC
[*] Ik heb gta en de CD is kapot. Wat moet ik doen?
Als je nog garantie hebt, kan je je geld terug vragen en een nieuwe kopen.
[*] Help! ik heb geen CD/DVD speler in mijn laptop/PC zitten. Wat moet ik doen?
Je kan het kopen via
steam. Eerst steam downloaden en dan kun je spellen kopen.[*] PC/laptop is stuk...
Hier weet ik een paar oplossingen voor. Laat hem repareren, koop een nieuwe, of heb je garantie? krijg je geld terug en koop een nieuwe (als je dat wilt)
[*] Spel blijft hangen.
Installeer het overnieuw. Werkt het niet? koop dan een nieuwe. Werkt het nog niet? Dan heb je peg
besturing problemen.
[*] muis doet het niet.
Probeer een andere muis. Als dit niet werkt, dan moet je een andere USB poort gebruiken.
[*] toetsenbord doet het niet.
probeer een ander toetsenbord. Werkt niet? andere USB poort.
[*] Hoe verander ik de controllers?
Bij opties kun je hem veranderen. Als je je eigen controllers wilt, laat je "defflaut" staan. Met de andere kan je de controllers niet veranderen.
gameplay errors
[*] replay werkt niet.
Op de PS2 en Xbox werkt replay niet. Op de PC kun je F2 proberen.
[*] spel blijft hangen. CTRL ALT DELete werkt niet.
Dan zit er maar een ding op
Dit was het zo wel een beetje.
Als er iets niet tussen staat, kan je even een reactie plaatsen.
Er komen nog UPDATE'S.
Totaal: 5 dagen aan gewerkt
Bewerkt: door supergtagamer