Jump to content
Geplaatst:
comment_1677619

medal-of-honor.jpg

Medal of Honor

Ontwikkelaar EA Los Angeles

Uitgever Electronic Arts

Genre First-person Shooter

Platforms Ps3, Xbox 360 en Pc

Aantal spelers Nog onbekend

Release 12 oktober 2010

Demo Voorlopig alleen beta

Aangezien hier nog geen topic over is maak ik er wel eentje.

Medal Of Honor is een shooter die gemaakt is door dezelfde makers van Battlefield. De game zal uitkomen op 12 oktober .

Er is onlangs een Beta uitgekomen maar spijtig genoeg niet voor de Benelux.

Hier alvast enkele beta gameplay beelden:

Nog een trailer:

Ook zal er misschien een exclusieve content van dit spel naar de ps3 komen.

moh6.jpg

Bewerkt: door ---Elias---

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 15.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1738967

Er zit niet echt een hele vette snipermissie in hoor. En ik vind hem wat tegenvallen. Want ik heb hem uitgespeeld, en ik heb toch een beetje het gevoel dat ze wel wat meer missies met Deuce en Dusty erin hadden mogen stoppen. Want dat zijn de leukste missies, en daar zitten er maar 2 van in. En het einde is een beetje van kut naar kutter naar kutst.

En de multiplayer is voor mij gewoon niet speelbaar, want ik kan geen fatsoenlijk potje opstarten, of ik heb gigantische lagg. Ik hoop dat het niet aan mijn internet ligt, want dan is het wel een heel kort avontuur. Maar de multiplayer gaat na 2 dagen al een beetje vervelen. Want je doet eigenlijk de hele tijd hetzelfde. En gecombineerd met lagg is de multiplayer dan gewoon niet voldoende.

Bewerkt: door Forumrunner

Geplaatst:
comment_1739211

En als je bijvoorbeeld 5 kogels in je clip hebt, en dan herlaadt, zijn die 5 kogels dan verloren of niet? Ik vind het raar dat dit in bijna geen enkele game gebeurt, de enige waarvan ik het weet is Mafia: The City of Lost Heaven, uit 2002.

Wat dacht je van Battlefield 2 :Y

Geplaatst:
comment_1739264

Geweldige game. Totdat ik bij die opdracht kwam om met Hellfires de bergen uit de ruimen, dat ding doet het niet! :N

Met die heli bedoel je? Je moet een knop indrukken om het balkje te laden boven het vakje, en als hij geladen is dan loslaten. Dan vuurt hij hem af.

Geplaatst:
comment_1739284

Nee, die in de bergen.

Eerst komen rechts 2 trucks, die kan ik nog afschieten, maar als er links trucks aankomen, werkt dat ding niet meer.

Veel meer andere mensen lijken er last van te hebben.

Geplaatst:
comment_1739469

Oh die ja, vanuit die toren. Die is inderdaad wat irritant, zelf niet gehad dat iets niet werkte. Zat vaak te switchen tussen de wapens. En moest soms wel even doorhebben hoe nu de controls werkten. Vooral die GBU-24's waren lastig, ook vooral omdat je die zelf moest sturen.

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.