Geplaatst: 23 juni 201016 jaren Hij is wel oké, maar het lijkt net of je gewoon een afbeelding hebt genomen, er je naam op hebt gezet en er een border omheen hebt gedaan. Dat is verder niet zo erg, maar hij is ook niet echt mooi vind ik. Hij is een beetje donker en je aandacht wordt vooral getrokken naar de tekst. Dat lijk me niet de bedoeling. 6/10
Geplaatst: 23 juni 201016 jaren Auteur Hij is wel oké, maar het lijkt net of je gewoon een afbeelding hebt genomen, er je naam op hebt gezet en er een border omheen hebt gedaan. Dat is verder niet zo erg, maar hij is ook niet echt mooi vind ik. Hij is een beetje donker en je aandacht wordt vooral getrokken naar de tekst. Dat lijk me niet de bedoeling. 6/10 je zal even goed moeten kijken, achter John zit een effect, rond de text, voor john, op john, maar wat je zegt. Hij is idd wel donker, ik haal de gaussian blur en binnenkort af en de opacity van de text wat lager, dankje voor de comments
Geplaatst: 23 juni 201016 jaren Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief.
Geplaatst: 23 juni 201016 jaren Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net)
Geplaatst: 23 juni 201016 jaren Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net) Dat ie van paint onscherp wordt is natuurlijk onzin.. Misschien sla je niet op als png en doet Paint.net dat wel automatisch of zo?
Geplaatst: 30 juni 201016 jaren Auteur Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net) Photoshop natuurlijk Ik heb een tijdje niet in dit topic gekeken, maar vind het wel eens tijd om al die punten wat aan te passen, Bewerkt: 1 juli 201016 jaren door Royboow
Iedereen heeft de laatse tijd een RDR signature, dus ik ook