Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?

Geplaatst:
comment_1678270

Goeiedag!

Eerst even de aanleiding van dit topic: ik zat vandaag met de jongens te eten in de pauze. Boterhammen met ham, pindakaas en meer. Maar dat doet er niet toe. Terwijl we druk aan het praten waren over het WK, Geert Wilders en meer zag ik daar opeens wat. ''Wat'' is een nogal milde term. Nee wat was zij lekker! Ik had haar nog nooit zien staan (figuurlijk uiteraard). Maar een meid had daar een legging aan, niet zomaar een. Zo'n dunne legging waar je zo heerlijk doorheen kunt kijken en dat met een mini-minirokje erboven! Oh, wat heb ik toch even lekker zitten gluren.

Nou kom ik bij het volgende, tegenover mijn vrienden beweer ik altijd dat ik bij een vrouw/meisje het eerst kijk naar haar kontje en benen, en dat ik val op rood haar. Daar is niets minder van waar. Maar ik wou toch even jullie mening weten. Waar kijken jullie eigenlijk naar? Waar vallen jullie op? Enzovoort Enzovoort!

Mijn mening staat hierboven al, zelf kijk ik als eerst naar kontjes en benen! Het vrolijkst wordt ik dus leggings, blote benen en korte rokjes, en alles behalve van wijde broeken. Maar wat vinden jullie nou belangrijk! Én wat is jullie absolute ''NEE!'' bij een potentiële vriendin/one-night-stand? Misschien dat een van jullie zelfs een fetish heeft ofzo? Als je daar niet over wilt praten moet je dat absoluut doen. Wil je je ervaringen of lusten delen, ga dan hier je gang.

Je kunt natuurlijk in de poll stemmen, maar het liefst ook een reactie in het topic! :D Je zou in je post ook een eventuele afbeelding kunnen verwerken.

roodhaarkl.jpg

Dit soort haar! Dat is nou mooi! Alleen mag het ietsjes langer zijn. Krullen zijn ook seksie.

niceass4.jpg

En zo'n kontje is natuurlijk alles! Maar ook haar haar is erg mooi!

Ik heb overigens geen flauw idee hoe ik afbeeldingen moet herschalen, ik hoop dat de site dat automatisch doet.

Bewerkt: door Dotz

• Reacties 111
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1679492

Waarom knappen er zo veel mensen af op rode haren? :N

Mooi rood is niet lelijk, het roept alleen vragen op.

daar alleen? :{

Ik knap af op blond, maar mooi blond is niet lelijk nee. Je kan er altijd ''mooi'' voorplakken en vervolgens zeggen dat het niet lelijk is. En hoezo roept het vragen op? :$ En wat bedoel je met

''daar alleen? :{''
?
Geplaatst:
comment_1679537

Ik knap af op blond, maar mooi blond is niet lelijk nee. Je kan er altijd ''mooi'' voorplakken en vervolgens zeggen dat het niet lelijk is. En hoezo roept het vragen op? :$ En wat bedoel je met

?

Hij bedoelt of ze dan, als ze op het haar rood haar hebben, ook tussen de benen rood haar hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1679947

?

Hij bedoelt of ze dan, als ze op het haar rood haar hebben, ook tussen de benen rood haar hebben.

Oh. Dat verschilt per roodharige, en hoe dominant het rode haar-gen is. Zelf vind ik het wel seksie als ze tussen de benen ook rode haartjes hebben. :*D Tussen de benen vind ik alles goed! Maar als het echt veel is dan ben ik weg. Dus gewoon haar, kaal of een streepje etco. Niet extreem veel iig, kleur maakt me beneden niet uit. :{

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1680491

Eerst begin ik bij het gezicht, als het gezicht niet mooi is knap ik gelijk helemaal af, hoe mooi de rest van haar lijf ook is. Het gezicht is toch iets waar je de hele tijd tegen aan moet kijken. :puh:

Geplaatst:
comment_1680492

Ben al bijna 3 jaar gelukkig met mn vrouwtje, maar heb dan toch gekozen voor borsten,billen & gezicht. (kijken mag altijd he)

Voor de rest is innerlijk wel het meest belangrijk voor een vaste relatie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1681772

Niet echt specifieke eisen. Blikvangers zijn wel mooie, gladde benen, heup(/billen)/borst-ratio in verhouding (zandloperfiguur) en een uitdagende lach.

Ik heb ook geen ''must-have's''. Maar meer dingen die het voor mij extra interessant maken! Ik vind rood haar gewoon überlekker! En een kontje is zoo belangrijk. Maar ze moet natuurlijk ook lief zijn, mooie benen en een mooi gezichtje is natuurlijk ook altijd leuk meegenomen. Het complete plaatje moet gewoon kloppen!

Geplaatst:
comment_1681777

Niet echt specifieke eisen. Blikvangers zijn wel mooie, gladde benen, heup(/billen)/borst-ratio in verhouding (zandloperfiguur) en een uitdagende lach.

En een kontje is zoo belangrijk.

Dan even een onder-discussie: hoe ziet jullie perfecte kontje eruit? Rond, fatsig, klein, vierkant?

Geplaatst:
comment_1681780

En een kontje is zoo belangrijk.

Dan even een onder-discussie: hoe ziet jullie perfecte kontje eruit? Rond, fatsig, klein, vierkant?

In ieder geval symmetrisch, dan het liefst rond, midden maatje, niet te groot, niet te klein.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.