Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?

Geplaatst:
comment_1678270

Goeiedag!

Eerst even de aanleiding van dit topic: ik zat vandaag met de jongens te eten in de pauze. Boterhammen met ham, pindakaas en meer. Maar dat doet er niet toe. Terwijl we druk aan het praten waren over het WK, Geert Wilders en meer zag ik daar opeens wat. ''Wat'' is een nogal milde term. Nee wat was zij lekker! Ik had haar nog nooit zien staan (figuurlijk uiteraard). Maar een meid had daar een legging aan, niet zomaar een. Zo'n dunne legging waar je zo heerlijk doorheen kunt kijken en dat met een mini-minirokje erboven! Oh, wat heb ik toch even lekker zitten gluren.

Nou kom ik bij het volgende, tegenover mijn vrienden beweer ik altijd dat ik bij een vrouw/meisje het eerst kijk naar haar kontje en benen, en dat ik val op rood haar. Daar is niets minder van waar. Maar ik wou toch even jullie mening weten. Waar kijken jullie eigenlijk naar? Waar vallen jullie op? Enzovoort Enzovoort!

Mijn mening staat hierboven al, zelf kijk ik als eerst naar kontjes en benen! Het vrolijkst wordt ik dus leggings, blote benen en korte rokjes, en alles behalve van wijde broeken. Maar wat vinden jullie nou belangrijk! Én wat is jullie absolute ''NEE!'' bij een potentiële vriendin/one-night-stand? Misschien dat een van jullie zelfs een fetish heeft ofzo? Als je daar niet over wilt praten moet je dat absoluut doen. Wil je je ervaringen of lusten delen, ga dan hier je gang.

Je kunt natuurlijk in de poll stemmen, maar het liefst ook een reactie in het topic! :D Je zou in je post ook een eventuele afbeelding kunnen verwerken.

roodhaarkl.jpg

Dit soort haar! Dat is nou mooi! Alleen mag het ietsjes langer zijn. Krullen zijn ook seksie.

niceass4.jpg

En zo'n kontje is natuurlijk alles! Maar ook haar haar is erg mooi!

Ik heb overigens geen flauw idee hoe ik afbeeldingen moet herschalen, ik hoop dat de site dat automatisch doet.

Bewerkt: door Dotz

• Reacties 111
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1725233

Waarom knappen er zoveel mensen af op rode haaren? Da's júist zó mooi! Vooral rode krullen :D .

Omdat iedereen een eigen smaak heeft, lijkt me logisch. Ik vind rood sowieso helemaal niks. Doe mij maar donker :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1725295

Waarom knappen er zoveel mensen af op rode haaren? Da's júist zó mooi! Vooral rode krullen :D .

Omdat iedereen een eigen smaak heeft, lijkt me logisch. Ik vind rood sowieso helemaal niks. Doe mij maar donker :)

Donkerrood? Maar wáárom heeft iedereen dan die smaak tégen rood haar?

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1725318

Nee, geen rood. Gewoon donker haar, bruin en zwart bijvoorbeeld vind ik mooi. Rood vind ik helemaal niks :puh: Misschien komt dat wel omdat er niet veel meisjes zijn met rood haar, I don't know.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1725847

Nee, geen rood. Gewoon donker haar, bruin en zwart bijvoorbeeld vind ik mooi. Rood vind ik helemaal niks :puh: Misschien komt dat wel omdat er niet veel meisjes zijn met rood haar, I don't know.

Dan is het toch júist speciaal, ik vind dat écht doodzonde.. Zó jammer, ik ken ook bijna geen meisjes met lange rode krullen ofzo.. :cry:

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1803295

Lekker dat zoveel mensen afknappen op rood. Ik vind het super heet. :*D

Misschien moet ik d'r dit jaar eens naar toe gaan met m'n camera (ook al ben ik zelf niet rood :puh:). Is in Breda, ongeveer een uurtje rijden.

dailypicdump451640115.jpg

@Hieronder: :7

Bewerkt: door Big Boss

Geplaatst:
comment_1803302

Ik kijk eerst of het wel een vrouw is, want stel je 'gaat wat doen' en je krijgt ineens een lange te zien, nou daar wordt je ook niet blij van. kots.gif

Iets zegt me dat dit niet je eerste keer is :7

Hierboven: No ofence en ik heb niks tegen rood haar(behalve dat ik er niet op val), maar toen ik die foto hierboven net voor het eerst zag moest ik meteen aan een heksenconventie denken.

Geplaatst:
comment_1803802

qua uiterlijk vind ik veel mooi, hetgene wat mij het meest overhaalt is toch de uitstraling ( qua uiterlijk )

voor een relatie ga je natuurlijk voor het innerlijk :puh:

edit: ik denk dat 30 cm groter ook wel een afknapper is ( dat wordt dan 225 cm :bonk: )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1804883

Ik kijk zoals bijna elke jongen op gezicht en borsten

Ik knap af op te groot en overgewicht en ook op veel te klein en lelijke kleren daar kun je toch niet naast staan :7

Ik val meestal op bruin kleurig kapsel maar dan moet rest ook mooi zijn

Bewerkt: door SanAndreasStories

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.