Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?

Geplaatst:
comment_1678270

Goeiedag!

Eerst even de aanleiding van dit topic: ik zat vandaag met de jongens te eten in de pauze. Boterhammen met ham, pindakaas en meer. Maar dat doet er niet toe. Terwijl we druk aan het praten waren over het WK, Geert Wilders en meer zag ik daar opeens wat. ''Wat'' is een nogal milde term. Nee wat was zij lekker! Ik had haar nog nooit zien staan (figuurlijk uiteraard). Maar een meid had daar een legging aan, niet zomaar een. Zo'n dunne legging waar je zo heerlijk doorheen kunt kijken en dat met een mini-minirokje erboven! Oh, wat heb ik toch even lekker zitten gluren.

Nou kom ik bij het volgende, tegenover mijn vrienden beweer ik altijd dat ik bij een vrouw/meisje het eerst kijk naar haar kontje en benen, en dat ik val op rood haar. Daar is niets minder van waar. Maar ik wou toch even jullie mening weten. Waar kijken jullie eigenlijk naar? Waar vallen jullie op? Enzovoort Enzovoort!

Mijn mening staat hierboven al, zelf kijk ik als eerst naar kontjes en benen! Het vrolijkst wordt ik dus leggings, blote benen en korte rokjes, en alles behalve van wijde broeken. Maar wat vinden jullie nou belangrijk! Én wat is jullie absolute ''NEE!'' bij een potentiële vriendin/one-night-stand? Misschien dat een van jullie zelfs een fetish heeft ofzo? Als je daar niet over wilt praten moet je dat absoluut doen. Wil je je ervaringen of lusten delen, ga dan hier je gang.

Je kunt natuurlijk in de poll stemmen, maar het liefst ook een reactie in het topic! :D Je zou in je post ook een eventuele afbeelding kunnen verwerken.

roodhaarkl.jpg

Dit soort haar! Dat is nou mooi! Alleen mag het ietsjes langer zijn. Krullen zijn ook seksie.

niceass4.jpg

En zo'n kontje is natuurlijk alles! Maar ook haar haar is erg mooi!

Ik heb overigens geen flauw idee hoe ik afbeeldingen moet herschalen, ik hoop dat de site dat automatisch doet.

Bewerkt: door Dotz

• Reacties 111
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2392800

Het ligt eraan wat je het eerst te zien krijgt haha, maar het is vaak wat het meeste aandacht trekt.

Ik ben van de borsten maar het is niet altijd dat daar eerst naar kijk, de ogen, het haar, t gezicht, scan snel de rest van t lichaam. Rood haar is echt te gek maar hoeft niet. Soms als ik de achterkant zie probeer ik nonchalant voorbij te lopen om het meisje van voren te zien dan ben ik best benieuwd. Innerlijk speelt ook best mee.

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_2450879
Op 7-8-2015 om 22:38, aron24 zei:

Waar ik het eerste na kijk is het gezicht(haar ook meegerekend) en dat die meid niet te dik is. Want als er iets waar ik op afknap is het wel extreme dikte.

Niks veranderd in drie jaar. Gezicht + haar vind ik nog steeds het allerbelangrijkste. 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.