Geplaatst: 23 juni 200519 jaren comment_163039 Beste gtagammers ik heb sinds kort gta sa en ik wil Cesar Vialpando halen maar het lukt niet ik weet b.v niet hoe je schuin naar beneden gaat en hoe je zo 2x snel achterelkaar doet wie kan me helpen Mvg vinnie
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_170876 Op de xbox lukte het bij mij in 1 keer.. Op de pc moest ik hem ook bij een vriend doen.. wist ook eerst niet dat je ze alle 2 ik moest drukken voor schuin. Maar daarna lukte het wel in 1 keer..
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_170878 ik had oook een hoge waarde 23.500 mar het scheelde net
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_171796 als je eerst veel in die dance clubs gaat oeffenen kom je ook een heel eind
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_172008 als je dit hebt gedaan, belt die vriend van je zusje je op voor een race.. deze staat echter niet bij de missies in de walkthrough.. en de race wilt me niet echt lukken.. moet je aan deze race deelnemen om verder te komen of niet?
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_172014 als je eerst veel in die dance clubs gaat oeffenen kom je ook een heel eind Je bedoelt waarschijn "life is a beach". @luus:Je moet deze race winnen maar als je veel oefent dan ken je de weg een beetje uit het hoofd en kan je bochten goed inschatten en dan zal het lukken. Try it en see it.
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_172018 als je dit hebt gedaan, belt die vriend van je zusje je op voor een race.. deze staat echter niet bij de missies in de walkthrough..en de race wilt me niet echt lukken.. moet je aan deze race deelnemen om verder te komen of niet? ik zie hem toch wel staan kijk maar is hier .
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_172032 ik zie hem toch wel staan kijk maar is hier . :o wist niet dat dat die was :$ sorry, maar bedankt allebei
Geplaatst: 12 juli 200519 jaren comment_177985 weet iemand hoe je die misie moet doen op de ps2?? bedank
Geplaatst: 12 juli 200519 jaren comment_177990 weet iemand hoe je die misie moet doen op de ps2?? bedank Kijk ff in de Walktrough... daar staat alles in... B.T.W.: Je moet met die Lowriders geen Handrem door de bocht gebruiken, want dan kan het zijn dat je slipt of omslaat...
Geplaatst: 21 juli 200519 jaren comment_186008 weet iemand hoe je die misie moet doen op de ps2?? bedank Kijk ff in de Walktrough... daar staat alles in... B.T.W.: Je moet met die Lowriders geen Handrem door de bocht gebruiken, want dan kan het zijn dat je slipt of omslaat... wow bedankt !! B)
Beste gtagammers ik heb sinds kort gta sa en ik wil Cesar Vialpando halen maar het lukt niet ik weet b.v niet hoe je schuin naar beneden gaat en hoe je zo 2x snel achterelkaar doet wie kan me helpen
Mvg vinnie