Jump to content
Geplaatst:
comment_1679562

hoi, ik heb een probleem met mijn pc.

ik heb gisteren op afsluiten geklikt maar daar dat ver**** 7 moet je op afsluiten forceren drukken maar k vergeet dat altijd en loop weg. dan kom ik terug en trek ik de stekker van mn stekker doos dr uit (terwijl de pc dus aanstond)

nu als ik op de aan en uit knop druk gaat de pc aan ik zie mijn boot scherm kan in de bios gaan maar na het booten springt mijn scherme op een _ en dat blijft maar door knipperen oneindig. k kan dus niet in veilige modus ofzo ook kom ik niet bij het windows scherm ofzo ik heb m al 100x opnieuw opgstart ook voeding uitgezet enz.

maar t blijft maar lopen ik kan dus nu niet op mn pc en ik wordt dr schijtziek van

weet iemand hoe ik dit kan oplossen en ik ga me os niet opnieuw installeren

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1681490

gedaan:

create --> dan de 2e aangedrukt want dat is mijn samsung --> dan intel --> advanced --> de 2e want dat was ook ntfs en niet een compaq gebeure (boot) --> en dan rebuild bs --> quit

maar dr stond de hele tijd ook al voor ik rebuild bs deed dat van

boot sector status: OK

en wordt het btw weer goed als ik gwn w7 herinstalleer of niet/

want ik back up nu me hd op externe hd

en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik al die progs niet opnieuw moet installeren?

gwn program files + register weer terug zetten of nie?

jeej t is verholpen door systeem herstel ofzo weet k veel t is weg ik ben zo blij

dank je wel iedereen

Bewerkt: door iefen

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1690289

Download bij een vriend een Linux live cd (zoals Knoppix) en brand die met alcohol/ IMGburn.

Doe de CD in de computer en start je computer vanaf de cd op.

Haal de bastanden die je nodig hebt eraf en doe ze op een cd/ dvd/ usb/ usb HDD.

Installeer je systeem opnieuw.

Doe de bestanden weer terug op je PC.

Als dit niet werkt is er iets van je hardware stuk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.