Ik ben van plan om een nieuwe Alienware M15x te kopen, en omdat ik zelf weinig verstand van laptops heb wil ik vragen om jullie hulp.
Hier een lijstje met mijn informatie:
Budget: €1500-2000
Doel: Het meest voor internetten, soms een blu-ray bekijken en de nieuwste games natuurlijk. Deze laptop hoeft geen ultra gaming pc te worden maar ik wil de nieuwste games zonder problemen kunnen spelen.
Desktop of laptop: Laptop
Merk pc of samengesteld: Merk: Alienware M15x
Benodigde randapparatuur: Alienware TactX Mouse
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen verstand van helaas.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Uiteraard door de mensen van Dell.
Extra koeling (voor overklokken)?: Geen idee wat dit is en of ik het nodig heb.
En hier mijn vragen:
1: Wat van processor, videokaart en geheugen zijn voor mij het beste? Hier staat waar ik allemaal uit kan kiezen: Klik
2: Ik kan uit een aantal dingen kiezen bij AlienFX-kleur, achtergronden en avatar alleen wat bedoelen ze ermee en hoe zien die mogelijkheden er dan uit?
3: Hoelang zou je kunnen gamen op de 6-cel lithium-ion batterij (56 Wh) en de 9-cel lithium-ion batterij (85 Wh)?
Hallo mensen van het GTAforum.
Ik ben van plan om een nieuwe Alienware M15x te kopen, en omdat ik zelf weinig verstand van laptops heb wil ik vragen om jullie hulp.
Hier een lijstje met mijn informatie:
Budget: €1500-2000
Doel: Het meest voor internetten, soms een blu-ray bekijken en de nieuwste games natuurlijk. Deze laptop hoeft geen ultra gaming pc te worden maar ik wil de nieuwste games zonder problemen kunnen spelen.
Desktop of laptop: Laptop
Merk pc of samengesteld: Merk: Alienware M15x
Benodigde randapparatuur: Alienware TactX Mouse
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen verstand van helaas.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Uiteraard door de mensen van Dell.
Extra koeling (voor overklokken)?: Geen idee wat dit is en of ik het nodig heb.
En hier mijn vragen:
1: Wat van processor, videokaart en geheugen zijn voor mij het beste? Hier staat waar ik allemaal uit kan kiezen: Klik
2: Ik kan uit een aantal dingen kiezen bij AlienFX-kleur, achtergronden en avatar alleen wat bedoelen ze ermee en hoe zien die mogelijkheden er dan uit?
3: Hoelang zou je kunnen gamen op de 6-cel lithium-ion batterij (56 Wh) en de 9-cel lithium-ion batterij (85 Wh)?
Alvast bedankt!
Bewerkt: door jeroen.engeler