Geplaatst: 26 juni 201014 jaren comment_1679986 nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open. de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd. hoe krijg ik nu die garages open? alvast bedankt
Geplaatst: 26 juni 201014 jaren comment_1680026 nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open. de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd. hoe krijg ik nu die garages open? alvast bedankt http://nl.wikigta.org/wiki/Glitches_en_bugs_(GTA_San_Andreas)#Nadelig kijk bij de 7e
Geplaatst: 26 juni 201014 jaren Auteur comment_1680064 nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open. de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd. hoe krijg ik nu die garages open? alvast bedankt http://nl.wikigta.org/wiki/Glitches_en_bugs_(GTA_San_Andreas)#Nadelig kijk bij de 7e dit had ik ook al gelezen..... daarom vraag ik om een oplossing.......!
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680220 Al eens geprobeerd een savegame te laden waar je garage leeg is? Ik weet niet óf het iets uitmaakt, maar misschien blokkeren de gemodde auto's de garage als die er al in staan.
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren Auteur comment_1680372 Al eens geprobeerd een savegame te laden waar je garage leeg is? Ik weet niet óf het iets uitmaakt, maar misschien blokkeren de gemodde auto's de garage als die er al in staan. ik heb verder geen save games. ik heb er maar 1 en die is uitgespeeld!
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680551 Of de mods verwijderen, auto's verwijderen uit je garage en mods weer toe voegen.
Geplaatst: 7 juli 201014 jaren comment_1686006 Of de mods verwijderen, auto's verwijderen uit je garage en mods weer toe voegen. Hoe haal je auto's uit je garage als hij dicht is?
Geplaatst: 7 juli 201014 jaren comment_1686062 /facepalm @ de eerste zin: Of de mods verwijderen. Als je het verwijderd kun je de auto's uit de garage zetten
nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open.
de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd.
hoe krijg ik nu die garages open?
alvast bedankt