Jump to content
Geplaatst:
comment_1680274

Yo,

Ik speelde een uurtje GTA IV en stopte om er de volgende dag mee verder te gaan(vandaag). En nu werkt hij niet meer! Als ik hem opstart zie je dat ronddraaiende cd'tje en daarna niks meer!

Wie kan mij helpen?

Alvast Bedankt!

Mvg,

Hyperion

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1680295

Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)

Processor: AMD Athlon 7750 Dual-Core Processor, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.7GHz

Memory: 3072MB RAM

Page File: 617MB used, 4339MB available

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Card name: NVIDIA GeForce 9800 GT

Chip type: GeForce 9800 GT

DAC type: Integrated RAMDAC

Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0605&SUBSYS_C9703842&REV_A2

Display Memory: 512.0 MB

Current Mode: 1920 x 1080 (32 bit) (60Hz)

Monitor: Plug en Play-monitor

Is dit goed?

Geplaatst:
comment_1680324

Hoe moet ik het als administrator uitvoeren :$

Alvast Bedankt!

Rechtermuisknop op LaunchGTAIV.exe (staat in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV), en selecteer dan Als administrator uitvoeren. ;)

Geplaatst:
comment_1680326

Hoe moet ik het als administrator uitvoeren :$

Alvast Bedankt!

Rechtermuisknop op LaunchGTAIV.exe (staat in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV), en selecteer dan Als administrator uitvoeren. ;)

Je kan ook rechtermuisknop op LaunchGTAIV.exe dan klik je op eigenschappen. Ga je naar Compatibiliteit en kijk je onderaan bij bevoegdheidsniveau. Daar vink je als admin aan.

Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer dan hetgene dat hannes zegt maar hier moet je dan niet telkens weer je RMK gaan indrukken als je het spel wilt opstarten. Questie dat het iets sneller gaat. :)

Bewerkt: door SNIPER44

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1680328

Bij eigenschappen en compatibiliteit staat geen bevoegdsheidsniveau. Er staat alleen comptabiliteitmodus, Beeldscherminstellingen, Instellingen voor invoer... Meer niet?

Bewerkt: door Hyperion

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1680779

Nee dat is het niet. Hij is gewoon schoon en krasloos. Misschien wat xtra informatie: Tom CLancy's HAWX heeft bij mij hetzelfde probleem! Misschien moet ik wat upgraden?

Geplaatst:
comment_1681019

Moet ik de 9 series nemen aangezien mijn videokaart dit is: Card name: NVIDIA GeForce 9800 GT ? en wat moet ik kiezen bij product?

Alvast BEdankt!

Jij moet

-GeForce

-GeForce 9 series

-je OS

-engels

Maar, ik heb persies hetzelfde probleem op mijn laptop. Toen ik gtaiv van cd installeerde (zonder patch) werkte hij, maar met patch 7 krijg ik persies hetzelfde probleem als Hyperon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.