Jump to content
Geplaatst:
comment_1680419

Ik wil een nieuwe game kopen. Dus ik ben op RDR gekomen, ook omdat hier op het GTAForum er veel over gesproken wordt. Maar is hij nou echt de moeite waard? Ik heb al verschillende reviews gelezen, die waren positief. Maar nu gaan er ook veel mensen zeggen dat hij niet zo veel bijzonders is. Dus ik vraag het hier ff. Is hij echt de moeite waard?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1690772

Sinds 21 Mei heb ik GTA IV op kant gezet :schater:

Na 9 keer uitspelen ken je het spel gewoon vanbuiten.

Persoonlijk vind ik Red Dead Redemption beter dan GTA IV , en dat mensen RDR een fail noemen snap ik gewoon niet.

& @Leontjuuh-gta: Zoals Grand Theft Auto TOM al zei , als je GTA IV leuk vindt ga je zowiezo RDR ook leuk vinden!

9.5/10 naar mijn mening :)

Aanrader :Y

Geplaatst:
comment_1691348

& @Leontjuuh-gta: Zoals Grand Theft Auto TOM al zei , als je GTA IV leuk vindt ga je zowiezo RDR ook leuk vinden!

Lijkt me nog altijd iets van persoonlijke smaak. Wat als je IV leuk vindt, maar een hekel heb aan de hele western sfeer? :7

Vindt hem zelf zeker wel de moeite waard, wereld ziet er goed en levendig uit, het verhaal is briljant, en de hele western sfeer vind ik fantastisch neergezet.

Enige jammere vind ik toch de vele bugs die erin zitten, en de uitgestorven MP. (Zowel gebrek aan spelers als peds/dieren etc.)

Geplaatst:
comment_1691382

Lijkt me nog altijd iets van persoonlijke smaak. Wat als je IV leuk vindt, maar een hekel heb aan de hele western sfeer? :7

Vindt hem zelf zeker wel de moeite waard, wereld ziet er goed en levendig uit, het verhaal is briljant, en de hele western sfeer vind ik fantastisch neergezet.

Enige jammere vind ik toch de vele bugs die erin zitten, en de uitgestorven MP. (Zowel gebrek aan spelers als peds/dieren etc.)

Heb niet zoveel bugs gehad ;o

Alleen 1x met een bounty, meer niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.