Geplaatst: 29 juni 201014 jaren comment_1681648 Sorry als dit hier niet thuishoort. Maar een vriend van mij zegt dat als je samp hebt je geen mods kunt hebben, is dat waar?
Geplaatst: 29 juni 201014 jaren comment_1681674 Sorry als dit hier niet thuishoort. Maar een vriend van mij zegt dat als je samp hebt je geen mods kunt hebben, is dat waar? Je kan sommige mods hebben, maar dat is niet te zien in SA-MP ( Player skin, voertuigen ) en je kan hacks hebben voor SA-MP, dat zijn ook mods, maar als ze je ermee pakken wordt je gebanned van de server
Geplaatst: 29 juni 201014 jaren comment_1681676 Voertuig mods werken wel in SA-MP hoor. Ik heb het zelf vaak genoeg gedaan.
Geplaatst: 30 juni 201014 jaren comment_1682050 Voertuig mods werken wel in SA-MP hoor. Ik heb het zelf vaak genoeg gedaan. Hij bedoeld, dat je wel mods kunt installeren maar dat alleen jij dat ziet en niet andere. Ook kan SA:MP soms beginnen te laggen of zelfs niet meer werken als je (teveel) mods hebt geïnstalleerd.
Sorry als dit hier niet thuishoort. Maar een vriend van mij zegt dat als je samp hebt je geen mods kunt hebben, is dat waar?