Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1682305

Ik heb gta sa en samp gedownload en hij werkt gewoon.. Maar hij is echt heeeel sloom. Dus je kan niet stunten etc. Kan het komen door vista of wat is het probleem?

Dat is illegaal he, en dan mogen wij jou niet helpen volgens de regels.

Maar goed, wat bedoel je met 'hij is traag', wat is precies traag?

Geplaatst:
comment_1682761

Ik heb gta sa en samp gedownload en hij werkt gewoon.. Maar hij is echt heeeel sloom. Dus je kan niet stunten etc. Kan het komen door vista of wat is het probleem?

Dat is illegaal he, en dan mogen wij jou niet helpen volgens de regels.

Maar goed, wat bedoel je met 'hij is traag', wat is precies traag?

ik ben zijn vriend ik had hem geholpen hij bedoelde trouwens geïnstalleert want we hebben het cd'tje gewoon. en het is als of je foto's kijkt snel achter elkaar het zelfde als bij singelplayerverzie maar z'n pc is niet sloom ik denk netzosnel als jullie hebben (geen labtop daar was ie trouwens ook sloom we hadden ook op z'n moeders labtop geprobeert maar op het cd'tje zaten een paar krasjes is het misschien dat het spel daardoor fout is geïnstaleert?)

Bewerkt: door grove_streets

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1683876

Ik weet nu wel bijna zeker dat het komt door gewoon een trage PC / LaPtop.

Probeert het is zonder MSN, xFire, Steam, Skype, LimeWire, Torrents, etc. en sluit alle tabbladen.

Op een andere, slomere computer gaat ie sneller..

Geplaatst:
comment_1683900

Probeert het is zonder MSN, xFire, Steam, Skype, LimeWire, Torrents, etc. en sluit alle tabbladen.

aan msn enz kan het wel liggen of misschien moet je firewall eff uitzetten miscchien accepteerd hij het niet maar dat verklaart dan nog niet waarom gta singelplayer het niet doet

Geplaatst:
comment_1684015

aan msn enz kan het wel liggen of misschien moet je firewall eff uitzetten miscchien accepteerd hij het niet maar dat verklaart dan nog niet waarom gta singelplayer het niet doet

Dat is onzin, je firewall blokkeert het of blokkeert het niet, niet half of beide.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.