Dit bericht kan elk moment ge-edit worden als ik nieuwe ideeën heb
Een ideetje voor een spel in free mode
Ik was eens aan het "multiplayeren", toen ik op een idee kwam. Ik bedacht een soort spel dat wordt gespeeld in free mode.
Jij en je vrienden vormen een soort gang/maffia/clan, daarnaast is er nog zo'n soort gang en misschien nog een paar. Maakt niet uit hoeveel "gangs" er zijn. Iedere gang heeft zijn eigen HQ/hideout of een plaats waar zij rondhangen. Die hideout zou dan een gebouw zijn dat je ook echt kan betreden. Hier hangen de "gang"-leden rond.
Wat is het doel?
Het doel is om de andere gang te vinden, dus hun HQ te vinden, en hen uit te moorden. Nu zal je denken, dit is toch gemakkelijk, gewoon even kijken op de radar en voila. Toch niet. "Blips" zal namelijk op "Shooting" staan, wat wil zeggen dat je enkel op de radar verschijnt als je begint te schieten. Ook de "Online ID display" zal uit staan, je naam verschijnt dus niet boven je hoofd. Enkel het gekleurde bolletje boven je hoofd is te zien.
Hoe moeten wij elkaar nu vinden?
Dit kan op verschillende manieren, je kan, als je een lid van een rivaliserende gang tegenkomt, deze volgen. Aangezien wel nog het gekleurde bolletje te zien is boven je hoofd, zal je op een afstand moeten volgen en je zo onopvallend mogelijk moeten gedragen. (Als jij als een gek begint te rijden en degene die je achtervolgt ziet dit, zal hij wel achterdochtig worden) En vooral niet beginnen schieten want dan verschijnt je bolletje op de radar. Met een beetje geluk zal degene die je volgt je naar de hideout van zijn/haar gang leiden. Dit kan je dan melden aan jouw gang, en een plan beramen. Zo kan je het gebouw/gebied binnenstormen en in het wilde weg beginnen te schieten, je kan ze ook gewoon bombarderen met een paar Buzzards, of je kan het gebouw binnensluipen door middel van overal dekking te zoeken, zo zullen je tegenstanders je bolletje boven je hoofd niet zien en kan, als je kortbij je tegenstanders bent, de hel losbarsten.
Daarnaast kan je, om tegenstanders te vinden, met bijvoorbeeld een helikopter over het land vliegen om ze te vinden.
Mijn icoontje is op de radar verschenen, wat nu?
Stel dat je wordt gevolgd en je icoontje is op de radar te zien (je hebt juist geschoten), dan kan je bijvoorbeeld vluchten met een auto. Je achtervolger zal je volgen, maar als je het lang genoeg volhoudt, zal je icoontje langzaam maar zeker verdwijnen van de radar (als je tenminste niet meer schiet). Het enige wat je dan moet doen is je achtervolger van je afschudden. Als dat is gedaan misschien ook van auto wisselen, zodat je achtervolger de auto niet herkent. Vanaf dan ben je terug "anoniem" en zal je achtervolger niet meer een achtervolger zijn.
Hoe weet ik nu wie van welke gang is?
Je zal denken, in free mode heeft iedereen een verschillende kleur van bolletje. Dat is ook zo. Hoe kan je nu een bepaalde gang herkennen? Wel, je kan op voorhand afspreken je character op die manier te kleden. Bijvoorbeeld elk lid van de gang draagt een pet, of een zonnebril, of misschien een parachute (enkel TBoGT). Zo zal elke gang te herkennen zijn aan zijn/haar kledingstijl.
Politie aanzetten zou het nog realistischer maken en je dwingen tot nog onopvallender gedrag.
Indien er meer dan 2 gangs zijn, en indien er al 1 van uitgemoord is, moet die gang wachten tot de volgende ronde om terug mee te doen. Iedere ronde moet er een nieuwe hideout gekozen worden.
Nu ja, dit is maar een idee, graag jullie mening en misschien tips
Wil je het eens proberen? Voeg me toe. PSN: Axelectric_
Dit is tevens ook mogelijk om te spelen op Xbox & PC natuurlijk.
Dit bericht kan elk moment ge-edit worden als ik nieuwe ideeën heb
Een ideetje voor een spel in free mode
Ik was eens aan het "multiplayeren", toen ik op een idee kwam. Ik bedacht een soort spel dat wordt gespeeld in free mode.
Jij en je vrienden vormen een soort gang/maffia/clan, daarnaast is er nog zo'n soort gang en misschien nog een paar. Maakt niet uit hoeveel "gangs" er zijn. Iedere gang heeft zijn eigen HQ/hideout of een plaats waar zij rondhangen. Die hideout zou dan een gebouw zijn dat je ook echt kan betreden. Hier hangen de "gang"-leden rond.
Wat is het doel?
Het doel is om de andere gang te vinden, dus hun HQ te vinden, en hen uit te moorden. Nu zal je denken, dit is toch gemakkelijk, gewoon even kijken op de radar en voila. Toch niet. "Blips" zal namelijk op "Shooting" staan, wat wil zeggen dat je enkel op de radar verschijnt als je begint te schieten. Ook de "Online ID display" zal uit staan, je naam verschijnt dus niet boven je hoofd. Enkel het gekleurde bolletje boven je hoofd is te zien.
Hoe moeten wij elkaar nu vinden?
Dit kan op verschillende manieren, je kan, als je een lid van een rivaliserende gang tegenkomt, deze volgen. Aangezien wel nog het gekleurde bolletje te zien is boven je hoofd, zal je op een afstand moeten volgen en je zo onopvallend mogelijk moeten gedragen. (Als jij als een gek begint te rijden en degene die je achtervolgt ziet dit, zal hij wel achterdochtig worden) En vooral niet beginnen schieten want dan verschijnt je bolletje op de radar. Met een beetje geluk zal degene die je volgt je naar de hideout van zijn/haar gang leiden. Dit kan je dan melden aan jouw gang, en een plan beramen. Zo kan je het gebouw/gebied binnenstormen en in het wilde weg beginnen te schieten, je kan ze ook gewoon bombarderen met een paar Buzzards, of je kan het gebouw binnensluipen door middel van overal dekking te zoeken, zo zullen je tegenstanders je bolletje boven je hoofd niet zien en kan, als je kortbij je tegenstanders bent, de hel losbarsten.
Daarnaast kan je, om tegenstanders te vinden, met bijvoorbeeld een helikopter over het land vliegen om ze te vinden.
Mijn icoontje is op de radar verschenen, wat nu?
Stel dat je wordt gevolgd en je icoontje is op de radar te zien (je hebt juist geschoten), dan kan je bijvoorbeeld vluchten met een auto. Je achtervolger zal je volgen, maar als je het lang genoeg volhoudt, zal je icoontje langzaam maar zeker verdwijnen van de radar (als je tenminste niet meer schiet). Het enige wat je dan moet doen is je achtervolger van je afschudden. Als dat is gedaan misschien ook van auto wisselen, zodat je achtervolger de auto niet herkent. Vanaf dan ben je terug "anoniem" en zal je achtervolger niet meer een achtervolger zijn.
Hoe weet ik nu wie van welke gang is?
Je zal denken, in free mode heeft iedereen een verschillende kleur van bolletje. Dat is ook zo. Hoe kan je nu een bepaalde gang herkennen? Wel, je kan op voorhand afspreken je character op die manier te kleden. Bijvoorbeeld elk lid van de gang draagt een pet, of een zonnebril, of misschien een parachute (enkel TBoGT). Zo zal elke gang te herkennen zijn aan zijn/haar kledingstijl.
Politie aanzetten zou het nog realistischer maken en je dwingen tot nog onopvallender gedrag.
Indien er meer dan 2 gangs zijn, en indien er al 1 van uitgemoord is, moet die gang wachten tot de volgende ronde om terug mee te doen. Iedere ronde moet er een nieuwe hideout gekozen worden.
Nu ja, dit is maar een idee, graag jullie mening en misschien tips
Wil je het eens proberen? Voeg me toe. PSN: Axelectric_
Dit is tevens ook mogelijk om te spelen op Xbox & PC natuurlijk.