- Reacties 31
- Bezichtigingen 3.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
NickyHendriks 8 posts
-
ikt 3 posts
-
Sprunk 3 posts
-
MegaPilot 2 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo,
Ik heb een groot probleem, vannochtend was ik mijn laptop van binnen stofvrij aan het maken omdat ie erg heet werd, ik haalde ook de processor eruit om de socket schoon te maken. Maar... Uiteindelijk kwam ik erachter dat mijn laptop nog op stand-by/slaapstand stond. Nu als ik mijn laptop aanzet staat ie aan, maar ik krijg niet eens het witte Acer logo te zien, laat staan enig ander ding.. Ik zal blijkbaar dus per ongeluk op de 'Slaapstand' knop hebben gedrukt in plaats van Afsluiten
Ik heb wel lichte haast ermee omdat ik zelf mijn pc vrij vaak gebruik en zit nu op school.
Ik heb nog garantie bij Acer voor zo'n jaar maar het probleem is dat de identificatie-code van Acer op de onderkant niet meer leesbaar is dus kan ik dat ook niet controleren...
Mijn laatste rapport aan specificaties op 4 Februari;
Rapport van Nicky Hendriks's computer
Uitgevoerd op 4-2-2010, 18:34:27
Ik hoop dat er nog iets te doen is anders zit er niets anders op dan hem terug naar Acer te moeten sturen
Mocht er echt niks meer aan te doen zijn dan zou ik graag een nieuwe pc, evt. een desktop willen maar dan heb ik niet zo'n hoog budget, rond de 300 euro...
Ik hoop dat ik geholpen kan worden.
Bewerkt: door Zamg0d1