Ik en andere mensen op het forum hebben de laatste behoorlijk gemerkt dat het Picture post & commentary behoorlijk "dood" is dus ik wou het topic in het zonnetje te zetten met een speciale sig dat hopelijke wat aandacht trekt.
Type: signature
Stijl: Abstract aangezien dat misschien wel bij het thema zal passen.
Grootte: het liefst 500X150PX en 100kb (oftewel maximum volgens de forum regels)
Voorbeeld: Op de achtergrond bijvoorbeeld renders van modellen enzovoort en dan in het midden de topic naam (als je er paar nodig hebt ik wil wel wat renders maken)
Tekst: natuurlijk de naam van het topic "Picture post & commentary het liefst erg opvallend (ook niet te erg)
Rand: Een klein vervagend randje zou mooi zijn
Kleuren: geen idee:bonk: ik geef de maker liever dat soort vrijheid
Hallo mede forum mensen
Ik en andere mensen op het forum hebben de laatste behoorlijk gemerkt dat het Picture post & commentary behoorlijk "dood" is dus ik wou het topic in het zonnetje te zetten met een speciale sig dat hopelijke wat aandacht trekt.
Type: signature
Stijl: Abstract aangezien dat misschien wel bij het thema zal passen.
Grootte: het liefst 500X150PX en 100kb (oftewel maximum volgens de forum regels)
Voorbeeld: Op de achtergrond bijvoorbeeld renders van modellen enzovoort en dan in het midden de topic naam (als je er paar nodig hebt ik wil wel wat renders maken)
Tekst: natuurlijk de naam van het topic
"Picture post & commentary het liefst erg opvallend (ook niet te erg)
Rand: Een klein vervagend randje zou mooi zijn
Kleuren: geen idee:bonk: ik geef de maker liever dat soort vrijheid
Bewerkt: door danny18