Jump to content
Geplaatst:
comment_1683064

Hallo,

Gisteren is mijn laptop overleden, ik ben nu op zoek naar een nieuwe desktop.

Budget: 400 euro

Doel: Gamen, webdesign, photoshop

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: Geen

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Mijn 2.5" laptop HDD zou ik graag in de pc gebouwd hebben zodat ik er files vanaf kan halen.

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Wat het beste is qua prijs/kwaliteit

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf

Extra koeling (voor overklokken)?: Niet nodig

Extra: Ik heb eigenlijk alleen mijn laptop harde schijf nodig uit mijn oude lapop zodat ik de files kan behouden, staat veel belangrijke spullen op, dingen voor school, en voor mezelf nog genoeg dingen.

Games?: Ik wil games als S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl, GTA:IV (lijkt mij mooi), en nog andere niet al te zware spellen, deze twee zijn eigenlijk de zwaarste. Ook zou ik Assassin's Creed II willen spelen, meerdere niet-zware RTS-games en Battlefield 2 + Vietnam, meer niet eigenlijk...

Zelf heb ik al een setje samengesteld maar ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand van... :puh: Maar dit is wat ik nu heb: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194669%5D=1&product%5B267092%5D=1&product%5B207293%5D=1&product%5B258369%5D=1&product%5B236070%5D=2&product%5B884%5D=1&product%5B213590%5D=1&product%5B207755%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B217557%5D=1&product%5B258819%5D=1

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Bewerkt: door Zamg0d1

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1684438

Om dat te kunnen uitvoeren heb je drie dingen nodig:

- Een moederbord die over de funtie van unlocken beschikt

- Een processor waarbij de 2 uitgeschakelde core's werken.

- De kennis om het toe te passen.

Of je aan punt 1 voldoet, weet ik niet. Punt 2 zal moeten blijken en punt 3 ontbreekt. Overigens geeft die site van jou erg veel info. Maar op google zijn nog een kwart miljoen "how to's" te vinden dus aan punt 3 kan gewerkt worden. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.