Favoriete Android apps
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Wat zijn jou favoriete Android apps? Geef ook aan wat voor app het is. Desnoods met een reden.
-BatteryTime Lite: Applicatie met widget om je batterijstatus te bekijken, plus een statusbar icoon zodat je snel ziet hoeveel procent juice je nog hebt.
-Toss it: Verslavend spelletje waar je een propje in een prullebak moet gooien
.
-JuiceDefender: Batterijtijd verbeteren door het automatisch uitzetten van mobiel netwerk of WiFi.
-WorldCup 2010: Om alle uitslagen en wedstrijden te bekijken van het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika.
-Light Racer: Een of ander spelletje wat lijkt op Snake, maar dan sneller en meer opties.
-Drop: Zo'n spelletje waarbij je een balletje in het beeld moet houden door het door gaten in verschillende plateau's te laten vallen.
-TVGiDS.tv Nederland: De TV gids.
-Replica Island: Een vet 2D adventure spelletje, het verhaal begrijp ik niet helemaal maar de gameplay is wel grappig
.
-Google Maps: Zit er standaard op, maar doordat ik het bijgewerkt heb staat het ook in de lijst van download uit de Android Market; toch wel leuk om te vertellen.
-Astro File Manager: Bestanden en mappen beheren op mijn telefoon, en gebruik ik ook om eigen applicaties te installeren die ik van mijn computer op mijn SD kaart zet.
-Internal Phone storage widget: Om het vrije geheugen te zien; niet iets wat je regelmatig nodig hebt, maar toch fijn om te weten.
-Air Control: Erg verslavend en leuk spel waarbij je vliegtuigen en helikopters veilig moet laten landen.
-Abduction!: Doodle Jump maar dan uitgebreider en leuker.
-Task Manager: Om applicaties te sluiten en om als ik de telefoon op standby zet alles automatisch te laten killen.
-Meebo IM: MSN. Waarom ik geen Msndroid gebruik o.i.d. weet ik ook niet.
Brand los.