Jump to content

weet iemand wat het beste merk voor laptops is?


Woody268

Recommended Posts

hallo iedereen,

Kent iemand een goed merk voor laptops want ik wil een nieuwe laptop kopen omdat mijn vorige laptop (een HP) gwn slecht is. Dus vraag ik me af of iemand een goed merk van laptops kent.

MVG ,

Woody

Link to comment
Delen op andere websites

Uit zonderzoek is gebleden dat Asus, Toshiba en Sony de beste laptops leveren, die gaan val alle gesteste merken het minst vaak kapot. De slechtste laptops komen vandaan bij Acer, Gateway en HP. bron

Als je hier je budget plaatst, kunnen wij je helpen met het uitzoeken van je nieuwe laptop!

Link to comment
Delen op andere websites

Uit zonderzoek is gebleden dat Asus, Toshiba en Sony de beste laptops leveren, die gaan val alle gesteste merken het minst vaak kapot. De slechtste laptops komen vandaan bij Acer, Gateway en HP. bron

Als je hier je budget plaatst, kunnen wij je helpen met het uitzoeken van je nieuwe laptop!

dankje wel maar het uitzoeken voor welke laptop zal ik wel zelf doen maar ik zal er rekening mee houden worshippy.gifthumbsup2.gif

MVG,

woodyzwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...