ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen me pc te latenw erken zonder dat ie uitvalt (paar maanden geleden hier aangemeld om daar een topic over te maken, nog bedankt degenen die me hadden geholpen ) maar nu wil ik hem dus echt kopen (jaaaa, lekker op tijd he ) maarja, ik wil dus ook graag trainers enzo gebruiken. en modden enzo. maar ik had hem eigenlijk een beetje onlegaal gekregen, alleen om te testen of hij nou werkte (wat hij toen dus niet deed) maar op die versie werkten ook geen trainers nu wil ik dus weten, is er een bepaalde patch of versie ofso die ik meot werken, want dacht dat ze bij elke nieuwe patch sommige trainers hadden tegengehouden ofso?
maarja, weet dus iemand of ik een bepaalde versie moet hebben of een bepaalde patch, of dat ik hem gewoon zo in de winkel koop en er later ooit een trainertje in kan gooien?
alvast bedankt debeste95
edit
en ik had wat gehoord over die 2 uitbreidingen, maar dat je die in 1 keer kan kopen. kan dat op de pc? en heb je dan gewoon de normale gta+ die 2 uitbreidingen ofso? ik heb dat nooit gesnapt
hallo mensen!
ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen me pc te latenw erken zonder dat ie uitvalt
(paar maanden geleden hier aangemeld om daar een topic over te maken, nog bedankt degenen die me hadden geholpen
) maar nu wil ik hem dus echt kopen (jaaaa, lekker op tijd he
) maarja, ik wil dus ook graag trainers enzo gebruiken. en modden enzo. maar ik had hem eigenlijk een beetje onlegaal gekregen, alleen om te testen of hij nou werkte (wat hij toen dus niet deed) maar op die versie werkten ook geen trainers
nu wil ik dus weten, is er een bepaalde patch of versie ofso die ik meot werken, want dacht dat ze bij elke nieuwe patch sommige trainers hadden tegengehouden ofso? 
maarja, weet dus iemand of ik een bepaalde versie moet hebben of een bepaalde patch, of dat ik hem gewoon zo in de winkel koop en er later ooit een trainertje in kan gooien?
alvast bedankt
debeste95
edit
en ik had wat gehoord over die 2 uitbreidingen, maar dat je die in 1 keer kan kopen. kan dat op de pc? en heb je dan gewoon de normale gta+ die 2 uitbreidingen ofso? ik heb dat nooit gesnapt
Bewerkt: door debeste95