Geplaatst: 4 juli 201014 jaren comment_1684623 Hallo, na een paar geinstaleerde carmods heb ik een probleem dat ik alleen maar taxies zie rijden. Is hier miss een fix voor?
Geplaatst: 4 juli 201014 jaren comment_1684628 Hallo, na een paar geinstaleerde carmods heb ik een probleem dat ik alleen maar taxies zie rijden. Is hier miss een fix voor? Kun je ons vertellen welke mods je allemaal hebt gedownload?
Geplaatst: 4 juli 201014 jaren Auteur comment_1684635 Hallo, na een paar geinstaleerde carmods heb ik een probleem dat ik alleen maar taxies zie rijden. Is hier miss een fix voor? Kun je ons vertellen welke mods je allemaal hebt gedownload? My link
Geplaatst: 5 juli 201014 jaren comment_1684913 Soms gebeurt dit als je weinig vrije RAM hebt wanneer je speelt en aangezien je een flink pakket hebt geïnstalleerd is de kans groot dat er iets mis gaat of dat je dus te weinig geheugen hebt als je speelt.
Hallo,
na een paar geinstaleerde carmods heb ik een probleem dat ik alleen maar taxies zie rijden. Is hier miss een fix voor?