na aanleiding van een ander topic heb ik vandaag GTA IV voor de pc gekocht. nu baal ik echt heel erg, want nóg heb ik problemen
hier mijn beide problemen:
1. als ik het spel opstart vraagt hij me om aan te melden bij windows live. dit doe ik gewoon en dn vraagt hij om de updaten. dat doet hij ook en vervolgens na het updaten vraagt hij weer om in te loggen. heb ik dat gedaan gaat hij weer vragen voor update en het blijft maar doorgaan. gevolg is dat ik niet ingelogd kan blijven en dus offline moet spelen, en dus ook niet kan opslaan
2. het ergste probleem: mijn beeld bevriest elke keer dat ik een knop indruk voor een seconde. het is geen lagg want als ik gewoon een knop ingedrukt houdt krijg ik het niet, maar elke keer dat ik de knop indruk blijft mijn beeld 1 seconde vast staan. dit gebeurt bij elke letter-knop en bij de spatie balk. dat is zeer irritant als ik aan het rijden ben en ik wil een bocht maken, blijft mijn beeld even een seconde vast staan, en daarna gaat hij weer verder. ik weet echt niet hoe het komt. ik heb echt gewoon goede specs. goede koeling, alles hij kan voor de rest elke game aan, dus het moet gewoon aan gta liggen. op canyourunit.com krijg ik gewoon bijna het maximale balkje. alleen bij me CPU staat bij recommend dit:
ik baal echt zo enorm van deze 2 dingen, omdat ik echt goed heb gekeken of ik het aankon. ik draai alles gewoon laggloos, het spel laggt ook niet, op die vage fout na dan. maar dat lijkt ook niet echt lagg... al weet ik niet wat het anders moet voorstellen.
ik hoop echt zó dat iemand me kan helpen! als iemand iets weet ben ik je zeer dankbaar. als iemand de precieze specs wil weten, moet je maar even vragen en uitleggen waar ik dat vind, want vergeet dat altijd.
nog wat (misschien handige) informatie:
ja, de game is compleet legaal. legaal in een legale winkel gekocht
ik gebruik windows 7 32 bit versie.
oh alsjeblieft iemand die me kan helpen? je wil niet weten hoe hard ik baal. na 1,5 jaar lang oplossingen uitzoeken waarom me pc niet werkt, honderden euro's uitgegeven om me pc zodanig op te knappen dat ie al die games gewoon aankan en 6 verschillende computer speciaalzaken die naar me pc hebben gekeken ben ik er toch wel klaar mee als hij niet werkt als ik hem koop
alvast veel bedankjes van debeste95
ik heb er trouwens ook een plaatje van me specs bij gedaan, die ik te zien kreeg bij canyourunit. ik weet niet of dat alles is, maar dat staat er. dan weten jullie nog iets
nog een kleine edit:
kan het misschien kloppen dat hij niet draait op win 7? er staat overal namelijk alleen info over xp en vista niet een groot probleem, heb namelijk win 7 en win xp op me pc staan, maar dat zou wel teleurstellend zijn omdat ik eigenlijk nooit meer op xp werk
hey allemaal
na aanleiding van een ander topic heb ik vandaag GTA IV voor de pc gekocht. nu baal ik echt heel erg, want nóg heb ik problemen
hier mijn beide problemen:
1. als ik het spel opstart vraagt hij me om aan te melden bij windows live. dit doe ik gewoon en dn vraagt hij om de updaten. dat doet hij ook en vervolgens na het updaten vraagt hij weer om in te loggen. heb ik dat gedaan gaat hij weer vragen voor update en het blijft maar doorgaan. gevolg is dat ik niet ingelogd kan blijven en dus offline moet spelen, en dus ook niet kan opslaan
2. het ergste probleem: mijn beeld bevriest elke keer dat ik een knop indruk voor een seconde. het is geen lagg want als ik gewoon een knop ingedrukt houdt krijg ik het niet, maar elke keer dat ik de knop indruk blijft mijn beeld 1 seconde vast staan. dit gebeurt bij elke letter-knop en bij de spatie balk. dat is zeer irritant als ik aan het rijden ben en ik wil een bocht maken, blijft mijn beeld even een seconde vast staan, en daarna gaat hij weer verder. ik weet echt niet hoe het komt. ik heb echt gewoon goede specs. goede koeling, alles
hij kan voor de rest elke game aan, dus het moet gewoon aan gta liggen. op canyourunit.com krijg ik gewoon bijna het maximale balkje. alleen bij me CPU staat bij recommend dit:
maar alles is gewoon Pass.
ik baal echt zo enorm van deze 2 dingen, omdat ik echt goed heb gekeken of ik het aankon. ik draai alles gewoon laggloos, het spel laggt ook niet, op die vage fout na dan. maar dat lijkt ook niet echt lagg... al weet ik niet wat het anders moet voorstellen.
ik hoop echt zó dat iemand me kan helpen!
als iemand iets weet ben ik je zeer dankbaar. als iemand de precieze specs wil weten, moet je maar even vragen en uitleggen waar ik dat vind, want vergeet dat altijd.
nog wat (misschien handige) informatie:
ja, de game is compleet legaal. legaal in een legale winkel gekocht
ik gebruik windows 7 32 bit versie.
oh alsjeblieft iemand die me kan helpen? je wil niet weten hoe hard ik baal. na 1,5 jaar lang oplossingen uitzoeken waarom me pc niet werkt, honderden euro's uitgegeven om me pc zodanig op te knappen dat ie al die games gewoon aankan en 6 verschillende computer speciaalzaken die naar me pc hebben gekeken ben ik er toch wel klaar mee als hij niet werkt als ik hem koop
alvast veel bedankjes van debeste95
ik heb er trouwens ook een plaatje van me specs bij gedaan, die ik te zien kreeg bij canyourunit. ik weet niet of dat alles is, maar dat staat er. dan weten jullie nog iets
nog een kleine edit:
kan het misschien kloppen dat hij niet draait op win 7? er staat overal namelijk alleen info over xp en vista
niet een groot probleem, heb namelijk win 7 en win xp op me pc staan, maar dat zou wel teleurstellend zijn omdat ik eigenlijk nooit meer op xp werk 
Bewerkt: door debeste95