Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

freefall

kan iemand de missie freefall voor me doen?

missie: freefall.(en geen missie meer of..... minder?)

versie: versie 2

Cheats: ja

overig: ik wil de wapens en stats die ik nu heb houden.

als iemand het heeft gedaan kan hij dan de save file met de missie gedaan op dit topic zetten?

bendankt

GTASAsf1.b

Edited by ian.508

Featured Replies

kan iemand de missie freefall voor me doen?

missie: freefall.(en geen missie meer of..... minder?)

versie: versie 2

Cheats: ja

overig: ik wil de wapens en stats die ik nu heb houden.

als iemand het heeft gedaan kan hij dan de save file met de missie gedaan op dit topic zetten?

bendankt

Ik doe de missie wel. Ik edit m'n post als ik klaar ben. :)

EDIT: de scriptchanger werkt niet goed. Ik wil straks wel eens opnieuw proberen, maar nu moet ik een halfuurtje weg. Dan zal het wel langer dan een uur geduurd hebben (regels), dus als iemand anders wilt mag die ook. Als niemand gepost heeft doe ik hem straks.

Edited by Velaro

  • Author

kan iemand de missie freefall voor me doen?

missie: freefall.(en geen missie meer of..... minder?)

versie: versie 2

Cheats: ja

overig: ik wil de wapens en stats die ik nu heb houden.

als iemand het heeft gedaan kan hij dan de save file met de missie gedaan op dit topic zetten?

bendankt

Ik doe de missie wel. Ik edit m'n post als ik klaar ben. :)

EDIT: de scriptchanger werkt niet goed. Ik wil straks wel eens opnieuw proberen, maar nu moet ik een halfuurtje weg. Dan zal het wel langer dan een uur geduurd hebben (regels), dus als iemand anders wilt mag die ook. Als niemand gepost heeft doe ik hem straks.

wat is dat?, en wil je alstjeblieft halen ik heb het al aan heel veel mensen gevraagt en niemand wil of kan het doen.

ik duim voor je

Mission Passed!

+ $15.000.

+ Respect.

Ik heb geen cheats gebruikt. ;) Veel plezier verder.

GTASAsf4.b

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.