Jump to content
Geplaatst:
comment_1685885

Het viel me op dat er al heel lang geen quiz was voor gta 1.

Even de regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Ik begin met de eerste vraag:

Van welk voertuig komt er in gta maar een van voor?

• Reacties 160
  • Bezichtigingen 107.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2140583

Wat is het maximale bedrag dat je kunt krijgen voor het plaatsen van een voertuig onder een kraan in een haven, buiten missies en zonder eventuele multipliers meegerekend?

• 2 years later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2381351

Welk item is gelijk aan die in Monopoly en wat doet het?

De Get outta jail freecard. Deze pick-up zorgt ervoor dat je geen power-ups of wapens verliest wanneer je gearresteerd wordt.

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2411268

Svenie is helaas al lang niet meer online geweest :( . Voor de goede orde heb ik hem op 31 oktober toch een PM gestuurd met het bericht dat hij aan de beurt is om een vraag te stellen, bij het uitblijven van een reactie stel ik bij deze een nieuwe vraag.

Waar en wanneer stichtten hippies een eigen gemeenschap? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.