Jump to content
Geplaatst:
comment_1685885

Het viel me op dat er al heel lang geen quiz was voor gta 1.

Even de regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Ik begin met de eerste vraag:

Van welk voertuig komt er in gta maar een van voor?

• Reacties 160
  • Bezichtigingen 107.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2045409

Je gedachtegang is goed maar je rekenwerk laat helaas te wensen over. Het antwoord ''2'' moet ik helaas fout rekenen. :7

Ik dacht dat de 3d demos en de andere bit demos aan elkaar gelijk waren :fp:

OT:

Dat is toch de geboorte datum van Samuel nogwattes?

*Zoekt*

Dat is toch de geboorte datum van Samuel Deever?

Geplaatst:
comment_2045426

Hah, appeltje, eitje! De sleeptruck, takelwagen, was er in de beta voor bestemd om autowrakken weg te slepen. Echter, wanneer de speler te grote explosies met enorm veel autowrakken als gevolg veroorzaakte zorgden alle sleeptrucks voor verkeersopstoppingen! De engine kon er dus simpelweg niet mee omgaan en ze kregen het probleem ook niet verholpen!

Geplaatst:
comment_2045743

Wat zijn de standaard-namen van alle personages die je als hoofdpersonage kunt kiezen (in GTA1)?

Poeh, mooie vraag. Poging uit het hoofd:

Bubba, Troy, Ulrika, Nikki, Divine, Travis. Verder kom ik niet, maar misschien klopt dat ook wel :puh: Ik weet dat er één extra was in de GBA-versie, maar die heb ik nooit gespeeld en ken ik dus niet bij naam. Hopelijk tel je die dus even niet mee :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.