Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1686592 Allereest zal ik me even voorstellen, ik ben DJDrace ( Remco ) Ik zit al jaren op t forum te kijken, en in de walktrough te kijken, maar nog nooit geregistreerd of whatever, dus dat is er maar van gekomen. Mijn vraag was of je ook politie uniformen kunt bij GTA IV ? Het zou wel leuk zijn. IK hoor het graag, DJDrace
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1686625 Dan kan het al helemaal niet, op de PC nog met mod, maar op de PS3 kan het niet.
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren Auteur comment_1686643 Dan nog ander vraagje, kun je achter op een vuilniswagen staan?
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1686650 Dan nog ander vraagje, kun je achter op een vuilniswagen staan? Nee
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1686959 De enigste keer dat er mensen achterop een vuilniswagen staan terwijl jij in die vuilniswagen zit is tijdens een missie: Taking in the Trash en dan moet je rijden dus je kan nooit achterop staan bij een vuilniswagen. Bewerkt: 8 juli 201014 jaren door End Of The Riot
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1686969 De enigste keer dat er mensen achterop een vuilniswagen staan terwijl jij in die vuilniswagen zit is tijdens een missie: Taking in the Trash en dan moet je rijden dus je kan nooit achterop staan bij een vuilniswagen. Butien die missie staan er soms ook mensen achter de wagen ! MVG. Kratod
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1687009 De enigste keer dat er mensen achterop een vuilniswagen staan terwijl jij in die vuilniswagen zit is tijdens een missie: Taking in the Trash en dan moet je rijden dus je kan nooit achterop staan bij een vuilniswagen. Butien die missie staan er soms ook mensen achter de wagen ! MVG. Kratod Ja, maar als je in die vuilniswagen stapt, blijven ze er dan bij jou op staan? Bij mij niet hoor. Bewerkt: 8 juli 201014 jaren door End Of The Riot
Allereest zal ik me even voorstellen,
ik ben DJDrace ( Remco )
Ik zit al jaren op t forum te kijken, en in de walktrough te kijken, maar nog nooit geregistreerd of whatever, dus dat is er maar van gekomen.
Mijn vraag was of je ook politie uniformen kunt bij GTA IV ?
Het zou wel leuk zijn.
IK hoor het graag,
DJDrace