Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687114 Hallo daar, Ik zit (wederom) met een probleem. we zitten hier met een HDD hard disc recorder, waarop ik een aantal films & tvprogramma's heb staan. nu wil ik die films & programma's naar de PC overzetten, wat niet wil lukken gezien ik praat over bestanden van 7,50, soms wel 8 Gb. iemand tips hoe ik die films & programma's toch op de computer kan krijgen? Dank;)!
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687116 Hallo daar, Ik zit (wederom) met een probleem. we zitten hier met een HDD hard disc recorder, waarop ik een aantal films & tvprogramma's heb staan. nu wil ik die films & programma's naar de PC overzetten, wat niet wil lukken gezien ik praat over bestanden van 7,50, soms wel 8 Gb. iemand tips hoe ik die films & programma's toch op de computer kan krijgen? Dank;)! Op DVD branden via de HDD, of als de HDD een usb ingang heeft kan je het kopiëren.
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren Auteur comment_1687128 Hallo daar, Ik zit (wederom) met een probleem. we zitten hier met een HDD hard disc recorder, waarop ik een aantal films & tvprogramma's heb staan. nu wil ik die films & programma's naar de PC overzetten, wat niet wil lukken gezien ik praat over bestanden van 7,50, soms wel 8 Gb. iemand tips hoe ik die films & programma's toch op de computer kan krijgen? Dank;)! Op DVD branden via de HDD, of als de HDD een usb ingang heeft kan je het kopiëren. HDD heeft geen usb ingang, en waar kan ik DVD's weghalen met 8 GB vrije ruimte? ken ze alleen van 4,7. iemand enig idee? Bewerkt: 9 juli 201014 jaren door dangerwolf
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687374 Duallayer DVD's kunnen ongeveer 8,5 GB bevatten. Maar waarom zou je het niet naar de computer kunnen kopiëren? Geen NTFS als bestandssysteem?
Geplaatst: 11 juli 201014 jaren Auteur comment_1688480 Heb het voor elkaar:D Dank jullie wel! hier kan een slotje op;)
Geplaatst: 21 juli 201014 jaren comment_1694411 Heb het voor elkaar:D Dank jullie wel! hier kan een slotje op;) Hoe?
Hallo daar,
Ik zit (wederom) met een probleem.
we zitten hier met een HDD hard disc recorder, waarop ik een aantal films & tvprogramma's heb staan.
nu wil ik die films & programma's naar de PC overzetten, wat niet wil lukken gezien ik praat over bestanden van 7,50, soms wel 8 Gb.
iemand tips hoe ik die films & programma's toch op de computer kan krijgen?
Dank;)!