Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687129 Hey, Ik heb een klein probleempje bij GTA IV: Ik heb een aantal .mp3's in de User Music map gezet, dan doe ik een complet scan in de game zelf, maar toch blijf ik reclame's horen in GTA IV. Toevallig heb ik ook EFLC, en daar doen ze het wel op. Hoe kan ik ze dan ook werkende krijgen in GTA IV? Groeten, Indycar Series.
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687137 Je moet de Independence FM mode op 'shuffle' of 'sequential' zetten.
Geplaatst: 14 juli 201014 jaren Auteur comment_1689949 Ik heb dat geprobeerd, maar nog steeds hoor ik reclames. Zelfs na het instellen en daarna een complete scan.
Geplaatst: 15 juli 201014 jaren Auteur comment_1690634 Doe eerst complete scan en daarna instellen. Dat heb ik geprobeerd, lukt ook niet. Ik ga straks kijken of het als andere bestandsvorm wel kan lukken. Welke soorten bestanden zou GTA IV kunnen lezen?
Geplaatst: 15 juli 201014 jaren comment_1690755 Ik ga straks kijken of het als andere bestandsvorm wel kan lukken. Welke soorten bestanden zou GTA IV kunnen lezen? Normaal gezien werken .mp3-, .wma- en .m4a-bestanden. Als je .m4a bestanden wilt gebruiken moet je wel QuickTime of iTunes geïnstalleerd hebben.
Geplaatst: 15 juli 201014 jaren comment_1690823 Naar mijn weten moet je Media Player .mp3 moet kunnen afspelen.
Hey,
Ik heb een klein probleempje bij GTA IV:
Ik heb een aantal .mp3's in de User Music map gezet, dan doe ik een complet scan in de game zelf, maar toch blijf ik reclame's horen in GTA IV.
Toevallig heb ik ook EFLC, en daar doen ze het wel op.
Hoe kan ik ze dan ook werkende krijgen in GTA IV?
Groeten,
Indycar Series.