Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687218 hallo, Als ik multiplayer Online public mode wil doen zit ik altijd meteen in free roam maar er zit dan nooit iemand bij mij in de free roam hoe kan dat?? Gr. Raymono
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687351 Het schijnt wel meerdere mensen dat schijnen te hebben. Ga gewoon een shootout of gang shootout doen, das leuk en misschien zit je daarna wel in een iets vollere free roam. Of klik select en ga naar een andere free roam
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren Auteur comment_1687387 Het schijnt wel meerdere mensen dat schijnen te hebben. Ga gewoon een shootout of gang shootout doen, das leuk en misschien zit je daarna wel in een iets vollere free roam. Of klik select en ga naar een andere free roam Maar als ik dat doe zit er ook nooit iemand in
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687442 ik heb het zelfde, misschien heb je Nat type 3? ik wel
Geplaatst: 9 juli 201014 jaren Auteur comment_1687462 ik heb het zelfde, misschien heb je Nat type 3? ik wel Ja ik heb type 3 is daar iets mis mee dan?? Want dan wil ik wel mijn nat type veranderen maar hoe? >>> Door Kai-ShockWave: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDIT-knop. <<<
Geplaatst: 10 juli 201014 jaren comment_1687691 Nat type 3 is dat je beperkte tot geen internet verbinding hebt (terwijl je wel een draadloze verbonding hebt!) dit kan je verhelpen door op een ingewikkelde manier het te veranderen naar type 2(is ook draadloos) of naar type 1 (met een kabelverbinding) BTW: kan iemand een makkelijke site vinden waar uitgelegd staat hoe je type 3 naar type 2 kan veranderen? danku
hallo,
Als ik multiplayer Online public mode wil doen zit ik altijd meteen in free roam maar er zit dan nooit iemand bij mij in de free roam hoe kan dat??
Gr. Raymono