Jump to content

Robotic


XstyloX

Recommended Posts

WOH!

Ik vind hem in 1 woord prachtig. Het mooiste wat ik hier heb gezien tot nu toe. Ik kan wel alles gaan noemen wat ik mooi vind maar dat is z'n beetje alles ik wil je alleen 2 tips mee geven.

Verzin iets waar het licht vandaag komt (het blauwe op haar gezicht) maak een licht bolletje links van haar hoofd bijvoorbeeld. En misschien een border zwart, 3/4 px alleen bboven en onder.

een 9,9/10!!!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad erg goed werk! Het enige wat ik jammer vind is dat de armen niet meer goed zichtbaar zijn omdat ze achter die brushes(?) zitten, als ik jou was zou ik de armen er overheen doen.

Zeker een 9.5

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mag ik de stock eens zien?

Ik wacht ook ik de stock zie tot ik een punt geef, maar alvast wat commentaar.

De tekst past er goed bij, zowel font als kleur. Ik vind het een mooi geheel, maar ik weet niet precies wat je nou hebt gedaan dus... Een border zou ik zelf hebben gedaan, maar dat zou een kenkerwerk zijn aangezien een gewone zwarte border niet mooi bij past en er dan wel iets heel speciaal zou meoten komen, dus dit is zeker een betere keus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...