Geplaatst: 9 juli 201014 jaren comment_1687455 hoi, ik ben (nogsteeds) bezig met een vehicle ownership alleen ik kan hier geen (goede) tutorial over vinden. ik heb wel een paar filterscripts gevonden maar geen van allen werkt :S wat het ook lastig maakt om het doortenemen. zou iemand mij hierbij kunnen helpen? het is de bedoeling dat je de code hier onder kan maken + uitlezen 513,291.1346,2535.5850,17.3778,180.2974,21,36, Owner; dus: "Model, X, Y, Z, Angle, C1, C2(geloof ik), Owner" ik weet bijna zeker dat het mogelijk is, maar hoe? :S Heel erg bedankt alvast!
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696152 Het werkt! dat zoiets kleins als Fread het probleem kan zijn! hier is mijn script, dat werkt Klik
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696199 Het werkt! dat zoiets kleins als Fread het probleem kan zijn! hier is mijn script, dat werkt Klik Het was niet alleen die regel die er voor zorgde dat het niet werkte het was eigenlijk een combinatie van al die foutjes maar goed het werkt nu veel plezier met je systeem
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696329 hey, het werkt toch niet :S hij kan maar 1 regel uitlezen :S als ik 2 regels met verschillende dingen invul, laad hij 2x de 1e regel/veh ik kijk even of ik dit met een for loop op kan lossen :S en anders vraag ik nog wel een keer :S EDIT: ok, dat werkt ook niet :S wat zou dat kunnen zijn? iets met de while? Bewerkt: 25 juli 201014 jaren door kwik360
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696385 De fread moet ook in de while staan, dat stond in mijn eerste post en staat ook hier uitgelegd: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fread
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696398 De fread moet ook in de while staan, dat stond in mijn eerste post en staat ook hier uitgelegd: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fread hey, het werkt nu echt! hier is de link naar het script Klik nu heb ik alleen nog 1 tip nodig voor het opslaan: is het handig om de positie opteslaan via "OnPlayerUpdate" ? als je bestuurder bent dat hij dan om de zoveel seconden de positie opslaat? Gr. kwik
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696474 Nee. Vermijd het gebruik van files/mysql in OnPlayerUpdate, tenzij je enorme lagg wil. Dan kan je beter gewoon de positie van het voertuig opslaan als de bestuurder uitstapt (OnPlayerExitVehicle) of disconnect terwijl hij in het voertuig zit (OnPlayerDisconnect).
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696477 Nee. Vermijd het gebruik van files/mysql in OnPlayerUpdate, tenzij je enorme lagg wil. Dan kan je beter gewoon de positie van het voertuig opslaan als de bestuurder uitstapt (OnPlayerExitVehicle) of disconnect terwijl hij in het voertuig zit (OnPlayerDisconnect). Ok, dankje! want ik had deze "OnPlayerExitvehicle" al apart gehouden, en gelukkig maar XD Heel erg bedankt iedereen!!
hoi,
ik ben (nogsteeds) bezig met een vehicle ownership alleen ik kan hier geen (goede) tutorial over vinden.
ik heb wel een paar filterscripts gevonden maar geen van allen werkt :S
wat het ook lastig maakt om het doortenemen.
zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
het is de bedoeling dat je de code hier onder kan maken + uitlezen
dus: "Model, X, Y, Z, Angle, C1, C2(geloof ik), Owner"
ik weet bijna zeker dat het mogelijk is, maar hoe? :S
Heel erg bedankt alvast!