Jump to content
Geplaatst:
comment_1687463

nou zoals de ondertitel al doet zeggen^^^

dit zijn mijn specs:

processor:amd turion 64-ml30

processor snelheid: 1.59 GHz Performance Rated at: 2.067 GHz (volgens mij betekend dit dat ie op 2 gigaherts draait?)

vid. kaart:ATI MOBILITY RADEON X700 (0x5653)

RAM:1 gig

dvd speler:MATSHITA DVD-RAM UJ-845S

besturings systeem: windows xp

geheugen: iets van 120 gig (in iedergeval genoeg)

het is een laptop maar ik weet wel dat het er net om zou spannen of hij niet draait of wel.

ik heb het spel ook voor de xbox maar wil niet geld verspillen als mij laptop em nie aan kan :)

en uhmm ik ben niet bekend met ati en amd hardware ik had altijd computers en een laptop met intel en nvidia

P.S voor als je uitgebrijde beschrijving op internet wilt zoeken het is een acer ferrari 4000 series

dus ik hoop dat jullie mij kunne helpe :puh:

p.s jullie denken dat ik nieuw ben :puh: ik kon om een of andere manier geen acc aan maken dus mocht ik acc van mijn kameraad hebbe die heete siwes maar de heb ik nie meer :)

ps voor als jullie vragen wrm ik het gwn nie op me saaie xbox speel ik wil het voor pc!!!! :puh: lolz

gwn net als gta sa mods enzo als het draait anders peg

Bewerkt: door proaz

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1690671

daar was ik al een week achter :puh: maar uhmm ik zoek een dvdspeler op probeer dat ene onderdeel erin te proppe en sluit em dan weer aan, er was dan tog soown onderdeel waarmee je 2 pcs op 1 monitor 1 toetsenbord en 1 muis kon laten draaie?

Jawel, maar zoiets als dat je echt 1 muis en toetsenbord kan hebben voor 2 pc's, heb ik toch echt nog nooit van gehoord.

Bewerkt: door Albert03

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1690681

daar was ik al een week achter :puh: maar uhmm ik zoek een dvdspeler op probeer dat ene onderdeel erin te proppe en sluit em dan weer aan, er was dan tog soown onderdeel waarmee je 2 pcs op 1 monitor 1 toetsenbord en 1 muis kon laten draaie?

Jawel, maar zoiets als dat je echt 1 muis en toetsenbord kan hebben voor 2 pc's, heb ik toch echt nog nooit van gehoord.

volgens mij kon dat wel maja kzie wel :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1690734

maar je wilt hem nu aansluiten omdat hij anders niks staat te don? daar mistlogica want ik denk niet dat jij dat ding ooit nog gaat gebruiken als jij een nieuwe hebt...

ik ben onvoorspelbaar :) zo vast wel een keer iets mee gaan gebeure ofzo kzie wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.